معاون فرهنگی سپاه رامسر گفت :از آنجا که رامسر بعنوان یک قطب گردشگری کشوراست درحین اینکه گردشگران و مسافران از جاذبه های گردشگری و طبیعی شهرستان استفاده مینمایند در کنار آن ارزش هایی هم نیز به آنان منتقل گردد.
کد خبر: ۸۹۹۰۵۲۲
|
۲۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، به نقل از روابط عمومی سپاه رامسر ، عابد قاسم نژاد معاونت فرهنگی اجتماعی سپاه ناحیه رامسر در گفتگویی اختصاصی گفت : بسیج و سپاه یک نهاد انقلابی میباشند چرا که از آنان میتوان بعنوان یک نهاد فرهنگی نیز یاد نمود.

وی افزود : فرهنگی سپاه شهرستان در جهت کاهش تهدیدات و آسیب هایی که سمت سوی جامعه ایرانی و اسلامی را نشانه گرفته است اقدام به آموزش و روشنگری در سطح آحاد مختلف مردم نموده است.

معاونت فرهنگی سپاه ناحیه رامسر همچنین از اقدامات صورت گرفته این نهاد انقلابی در بخش فرهنگی تصریح کرد: از جمله اقدامات فرهنگی سپاه رامسر میتوان به استفاده از ظرفیت جوانان مومن ، متخصص ، متعد در پیشبرد اهداف فرهنگی ، راه اندازی و تقویت گروه های مردم نهاد فرهنگی هنری در سطح شهرستان که هم اکنون مشغول به فعالیت هستند و انتظار میرود که حتی الامکان از ظرفیت های گروه های فرهنگی هنری شهرستان در برنامه هابیشتر استفاده گردد وبااین کارهم می توان فرصت برای رشد این گروه ها را فراهم نمود.

قاسم‌ نژاد بیان داشت : اجرای برنامه های فرهنگی هنری در سطح شهرستان نیز تنها جنبه ی سرگرمی نداشته باشد بلکه حاوی پیام ارزشی نیز باشد، به دست گرفتن فضاهای تفریحی سیاحتی و اجتماعی مهم شهرستان نظیر طرح ساحل سالم در سطح سواحل شهرستان ، برگزاری برنامه های مناسبتی و ایام الله ، ونظارت بر اجرای سه طرح کرامت - تحکیم بنیان خانواده - حیات اشاره کرد.

وی تصریح کرد : باید قدر این مردم را دانست چرا که مردم رامسر از اوایل انقلاب تا به امروز پای ارزش های انقلاب ایستاده اند حضوردر راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن سال ۹۶ رابه عنوان یک نمونه از آن می توان نام برد.

وی همچنین گفت :از آنجا که رامسر بعنوان یک قطب گردشگری کشوراست درحین اینکه گردشگران و مسافران از جاذبه های گردشگری و طبیعی شهرستان استفاده مینمایند در کنار آن ارزش هایی هم نیز به آنان منتقل گردد.

وی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی ایران یک انقلاب فرهنگی نیز بوده نقش مسجد را در پیروزی انقلاب بسیار پر رنگ دانسته لذا بر تقویت مساجد تاکید نموده و اجرای برنامه های مسجد محور را موثر دانسته است و افزود مساجد محل عبادت –روشنگری-فعالیت های اجتماعی وعلمی میباشد.
 
 
ارسال نظرات
پر بیننده ها