دبیر نهمین دوره همایش ملی سیره علوی گفت: درمجموع ۱۲۲ مقاله به دبیرخانه ارسال‌شده است که با بررسی صورت گرفته ۸۷ مقاله انتخاب شدند که از این تعداد ۳۰ مقاله برای چاپ در کتاب انتخاب و ۱۲ مقاله برتر نیز تجلیل خواهند شد.
کد خبر: ۸۹۹۰۵۳۲
|
۲۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، نادر دهقانی امروز در نهمین دوره همایش ملی سیره علوی که با حضور نماینده، ولی فقیه در استان لرستان، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، استاندار لرستان و مدیران استانی در سالن اجتماعات دانشگاه فرهنگیان خرم‌آباد آغاز شد، با اشاره به اینکه بنیان این همایش در سال‌های گذشته پایه‌گذاری شده بیان کرد: درمجموع ۹ دوره این همایش بیش از هزار و ۱۰۰ مقاله به دبیرخانه رسیده و حدود ۳۰۰ عنوان فعالیت پژوهشی در ۴۰ محور کارشده است.

وی با اشاره به اینکه این همایش کمک زیادی به بهتر شدن فضای فرهنگی و اجتماعی کشور خواهد کرد، گفت: فعالیت برای برگزاری نهمین دوره این همایش در ماه‌های گذشته آغاز و درمجموع ۱۲۲ مقاله به دبیرخانه ارسال‌شده است که با بررسی صورت گرفته ۸۷ مقاله انتخاب شدند که از این تعداد ۳۰ مقاله برای چاپ در کتاب انتخاب و ۱۲ مقاله برتر نیز تجلیل خواهند شد.

رئیس جهاد دانشگاهی لرستان عنوان کرد: قرار است تعدادی از مقالات برتر و شاخص این همایش ملی به زبان‌های روز دنیا ترجمه و به چاپ برسد.

انتهای پیام/
ارسال نظرات