همزمان با سالروز شهادت حضرت زهرا(س)؛

بعد از گذشت 35 سال، پیکر مطهر شهید "قدرت الله طحانیان" در سمنان تشییع می‌شود

کد خبر: ۸۹۹۰۵۸۱
|
۲۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۲

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان سمنان گفت: بعد از گذشت 35 سال، پیکر مطهر شهید "قدرت الله طحانیان" ، همزمان با سالروز شهادت حضرت زهرا(س) در روز سه شنبه یکم اسفندماه ماه سال جاری در سمنان تشییع و تدفین می‌شود. 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در سمنان، حجت‌الاسلام علی فریدون به همراه حمید رهایی جانشین سپاه ناحیه سمنان در دیدار با خانواده شهید تازه تفحص شده "قدرت الله طحانیان" اظهار کرد: اطلاع دادن خبر شهادت فرزند یک خانواده به پدر و مادر بزگوارشان همواره از امور سخت و جزء سخت ترین لحظات زندگی بنده بوده است.

وی بیان کرد: تجلی حقیقت اسلام در شهادت است و خوشا به حال انسان هایی که از دین و اسلام و ایمان شهادت را انتخاب می کنند؛ چرا که شهادت اکتسابی و انتخابی و ارثی نیست.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان سمنان گفت: شهیدان راه اهل بیت عصمت و طهارت را ادامه دادند؛ چرا که مصداق واقعی شهادت ائمه اطهار هستند.

فریدون افزود: پیکر شهید طحانیان روز قبل از شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) وارد سمنان می شود؛ بنابراین مراسم استقبال از این شهید بزرگوار عصر روز دوشنبه در کوشک امام رضا(ع) در محل گلزار شهدای گمنام برگزار می شود و مراسم  وداع باشهید روز دوشنبه مورخه ۳۰ بهمن ماه ۹۶ ، بعد از نماز مغرب و عشاء در محل گلزار شهدای امامزاده یحیی "ع" برگزار خواهد شد .
وی ادامه داد: همچنین مراسم تشییع پیکر مطهر در روز سه شنبه یکم اسفند ماه همزمان با "سالروز شهادت حضرت زهرا سلام الله علیها ساعت ۱۵ از معراج شهدای میدان سعدی به سمت گلزار شهدای امامزاده یحیی "ع" برگزار می شود .

بر اساس این گزارش؛ شهید قدرت‌الله طحانیان فرزند سیف‌الله متولد 16 تیر سال 1343 بوده که پیکر مطهر و پاک وی بعد از 35 سال شناسایی شد.

این شهید والامقام 25 تیر سال 61 در عملیات رمضان شهید و مفقودالاثر شده بود و شب گذشته خبر شناسایی پیکر مطهرش به خانواده وی در سمنان داده شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار