خبرهای داغ:

تجدید میثاق بسیجیان پایگاه شهیده نسرین افضل قم با 14 شهید گمنام کوه خضر نبی(ع)

جمعی از خواهران بسیجی پایگاه فدک حوزه شهیده «نسرین افضل» در همایش کوهپیمایی کوه خضر نبی(ع) و زیارت مزار 14 شهیدگمنام شرکت کردند.
کد خبر: ۸۹۹۰۵۸۵
|
۰۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۰

 به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، جمعی از خواهران بسیجی پایگاه فدک حوزه شهیده «نسرین افضل» ناحیه امام رضا (ع) در  همایش کوهپیمایی کوه خضر نبی(ع) و زیارت مزار 14 شهید گمنام شرکت کردند.

فاطمه علی محمدی رابط مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در حوزه شهیده نسرین  افضل در حاشیه این آیین معنوی اظهار داشت: خانواده‌های معظم شهدای انقلاب و هشت سال دفاع مقدس بزرگترین سرمایه‌ نظام اسلامی و مایه شرف جمهوری اسلامی ایران محسوب می شوند و  تاریخ هیچ وقت فداکاری‌های و رشادت های آنان را از یاد نخواهد برد.
وی تداوم راه شهدا را تنها به وسیله نزدیکی و آشنایی با اهداف، آرمان‌ و معیارهای حقیقی توصیف کرد و گفت: امروز در جامعه اسلامی بیش از هر زمان دیگر به این گنجینه‌ها و مجموعه‌ معارف دینی و ارزشی نیازمندیم.
رابط مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در حوزه شهیده نسرین  افضل تصریح کرد: خانواده‌های شهدا سرمایه‌های عظیم و معنوی نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند که با صبر و متانت، پای ارزش‌های انقلاب ایستادند.
وی با بیان اینکه دشمنان نظام همواره در تلاش جهت ضربه زدن به این نظام هستند، افزود: دشمنان از ایستادگی ملت شریف ایران و همین خانواده‌های شهدا سیلی محکمی خورده‌اند.
علی محمدی خاطرنشان کرد: شهدا در هر کشوری چشم و چراغ آن ملت هستند و شأن شهدا فراتر از آن چیزی است که ما تصور می‌کنیم.
وی افزود: تجلیل از مقام شهدا باعث می‌شود درباره آنها و آرمان‌هایشان تعمق کنیم و با تمسک به راه شهدا سربلندی خود را تضمین کنیم.

خواهران بسیجی ضمن قرائت فاتحه مزار شهدای گمنام را غبارروبی و عطرافشانی نموده و  با قرائت  میثاق نامه با آرمان های شهدا و امام شهدا و مقام معظم رهبری تجدید عهد و پیمان کردند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار