خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی‌فقیه سپاه صاحب‌الامر(عج) قزوین:
مسئول نمایندگی ولی‌فقیه سپاه صاحب‌الامر(عج) قزوین اذعان کرد: برای نابودی هر چه سریعتر رژیم صهیونیستی باید دولتمردان دنیای اسلام ظرفیت‌های خود را انسجام بخشیده و به دور از اختلافات در صحنه حاضر شوند.
کد خبر: ۸۹۹۰۵۹۴
|
۲۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۸

حجت‌الاسلام علی معبودی مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه حضرت صاحب‌الامر(عج) قزوین، در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قزوین، درخصوص سخنرانی سردار سلیمانی پیرامون نابودی رژیم صهیونیستی در دهمین سالگرد شهادت شهید مقنیه اظهار کرد: ما به وعده الهی خداوند که "کسانی که بردیگران ظلم می‌کنند، نمی‌توانند برای همیشه دوام بیاورند" اعتقاد عمیق داریم.
وی با اشاره به بیانات سردار سلیمانی در خصوص حتمی بودن نابودی رژیم صهیونیستی تبیین کرد: با توجه به این‌که مبنای شکل‌گیری رژیم صهیونیستی غصب، ظلم و ستم است قطعا ماندگار نخواهد بود و در موعد مقرر نابود خواهد شد.
این مسئول در خصوص راهکارهای تحقق هرچه سریع‌تر نابودی رژیم صهیونیستی ابراز داشت: برای نابودی هر چه سریعتر رژیم صهیونیستی باید دولتمردان دنیای اسلام ظرفیت‌های خود را انسجام بخشیده و به دور از اختلافات در صحنه حاضر شوند.
مسئول نمایندگی ولی‌فقیه سپاه صاحب‌الامر(عج) قزوین اضافه کرد: مردم نیز باید از مسئولین و دولتمردانشان بخواهند تا در صفی مشترک در مقابل این رژیم صهیونیستی بایستند و نقشه‌های آن ها را نقش بر آب کنند.
حجت‌الاسلام معبودی در بخش پایانی این گفت و گو خاطرنشان کرد: در صورت اتحاد و انسجام کشورهای اسلامی ما شاهد تحقق نابودی هرچه سریع‌تر این رژیم صهیونیستی و غده سرطانی در جهان خواهیم بود.
1005/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها