خبرهای داغ:
استاد دانشگاه‌های قزوین اذعان کرد: خوشبختانه ما امروز شاهد خنثی‌شدن هرچه سریع‌تر توطئه‌ها و فتنه‌های دشمن در کشور و هم‌چنین پیش‌روی گفتمان انقلاب و افول گفتمان استکبار در جهان هستیم که مقدمه‌ای برای نابودی رژیم صهیونیستی است.
کد خبر: ۸۹۹۰۵۹۷
|
۲۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۱

رستم قنبرلو استاد دانشگاه‌های استان قزوین، در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قزوین، درخصوص سخنرانی سردار سلیمانی پیرامون نابودی رژیم صهیونیستی در دهمین سالگرد شهادت شهید مقنیه اظهار کرد: نابودی رژیم صهیونیستی در 25 سال آینده امری حتمی و واقعی است.
وی تبیین کرد: امروز همانطور که شواهد و قرائن نشان می‌دهد و کارشناسان غربی نیز خود ابراز می‌کنند قطع به یقین برای 25سال آینده رژیم صهیونیستی نابود شده است.
این کارشناس با اشاره به شعار "نیل تا فرات" از سوی رژیم صهیونیستی در دوران قبل از انقلاب مطرح کرد: رژیم صهیونیستی با این شعار به دنبال کسب فتوحات بسیار در منطقه بود ولی مدتی بعد از انقلاب فهمید که نمی‌تواند به این خواسته‌اش برسد و کم‌کم کارش به جایی رسید که تصمیم گرفت دور خود دیوار بکشد.
قنبرلو ابراز داشت: بلافاصله بعد از جنگ تحمیلی علیه ایران که جمهوری اسلامی در بدترین وضعیت خود قرار داشت بیش از 84 کشور دست به دست هم دادند تا انقلاب ما را در نطفه خفه کنند ولی خوشبختانه موفق نشده و امروز ما توانسته‌ایم به مرزهای آمریکا برسیم.
این استاد دانشگاه ضمن اشاره به وجود دوتنگه بسیار مهم هرمز و باب‌المندق تصریح کرد: امروز ما به آب‌های حساس در یمن رسیده‌ایم و رژیم بعث سعی دارد با اقدامات خود از اهمیت این دو تنگه مهم و حیاتی بکاهد و هرچند توانسته با اقداماتی چون لوله‌کشی‌های زیردریایی تا حدودی از اهمیت تنگه هرمز کم کند ولی نسبت به تنگه باب‌المنق اقدام چندانی را نتوانسته انجام دهد و این تنگه از اهمیت بسیار حیاتی برخوردار است.
وی توضیح داد: به خواست و اراده خداوند بیش از 80درصد منابع نفتی دنیا در خاورمیانه و اکثریت آن نیز در دست شیعیان قرار دارد و غربی‌ها چندان نمی‌توانند سبب آشفتگی اوضاع منطقه شوند.
این کارشناس در ادامه بیان کرد: امروز رژیم صهیونیستی به کشورهای مختلفی چون سوریه و افغانستان حمله می‌کند ولی همانطور که خود نیز اذعان دارند هدف اصلیشان حمله به ایران است که به حمد الهی هنوز موفق نشده‌ و موفقیتشان نیز بسیار دور از ذهن می‌باشد و آن ها هرگز چنین تصوری را نسبت به انصار‌الله نداشته‌اند.
قنبرلو افزایش عمر انقلاب را نقطه مقابل کاهش عمر رژیم صهیونیستی عنوان کرد و گفت: خوشبختانه ما امروز شاهد خنثی‌شدن هرچه سریع‌تر توطئه‌ها و فتنه‌های دشمن در کشور و هم‌چنین پیش‌روی گفتمان انقلاب و افول گفتمان استکبار در جهان هستیم که مقدمه‌ای برای نابودی رژیم صهیونیستی است.
این استاد دانشگاه با اشاره به نابودی شوروی خاطرنشان کرد: رژیم شوروی با آن همه قدرت هسته‌ای بدون هیچ گونه حمله و یا حتی شلیک یک تیر فروپاشید لذا نابوری رژیم صهیونیستی و آمریکا برای بیست ساله آینده آن هم بدون هیچ گونه حمله موضوع دور از تصوری نبوده و به تحقق خواهد پیوست.
1005/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها