معاون توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی کردستان از ثبت 30 میلی متر باران در شهرستان بیجار طی 24 ساعت گذشته خبرداد.
کد خبر: ۸۹۹۰۶۰۰
|
۲۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، طبق پیش بینی‌های هواشناسی از روز شب گذشته شاهد ورود موج بارشی به استان کردستان بودیم که شهرستان بیجار نیز از این رحمت الهی بی نصیب نبود.

براساس پیش بینی هواشناسی استان بارش‌ها تا ظهر روز دوشنبه هفته جاری ادامه خواهد داشت و اوج فعالیت این سامانه بارشی هم در ظهر امروز شنبه تا تا ظهر فردا یکشنبه است.

بارش نعمت الهی موجب تعطیلی مدارس شهرستان بیجار در روز شنبه شد.

معاون توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی کردستان به میزان بارش باران وبرف از روز گذشته تاکنون دراستان اشاره کرد و گفت: در ایستگاه هواشناسی فرودگاه سنندج ۳۷ میلی متر باران، در ایستگاه‌های هواشناسی سقز ۱۸، قروه ۳۰، مریوان ۵۹، بیجار ۳۰، زرینه ۱۹ و بانه ۲۵ میلی متر باران ثبت شده است.

علی پناهی ادامه داد: میزان باران ثبت شده در ایستگاه‌های هواشناسی کامیاران ۶۰ میلی متر، هزارکانیان ۲۲، سروآباد ۴۰، دهگلان ۲۹، سلین ۷۷، دیواندره ۴۱، بابارشانی ۲۷، بهارستان ۹ و گل تپه ۱۳، قاملو ۳۴، حاجی ممدان ۲۱، یاسوکند ۷ و سراب شهرک هم ۲۶ میلی متر بوده است.

وی عنوان کرد: ارتفاع برف هم در بیجار ۱۲ سانتی متر، زرینه ۱۸ و هزارکانیان هم ۱۵ سانتی متر گزارش شده است.

وی از کاهش دید در اکثر شهر‌های استان خبرداد و اظهارداشت: دید در سقز به ۶ کیلومتر، سنندج ۶، بیجار ۵۰۰ متر، زرینه ۲ کیلومتر، مریوان ۳ کیلومتر، قروه ۳ کیلومتر، بانه ۲۵۰۰ متر، هزارکانیان ۵۰۰ متر رسیده است.

معاون توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی کردستان بیان کرد: حداقل دمای استان هم مربوط به بهارستان، زرینه و بیجار با یک درجه سانتی گراد زیرصفر و حداکثر دما هم سلین با ۱۴ درجه سانتی گراد بالای صفر است.

پناهی عنوان کرد: پیش بینی می‌شود این سامانه بارشی تا ظهر روز دوشنبه ادامه داشته باشد و علاوه بر آن شاهد وزش باد هم به ویژه در نیمه جنوبی استان در این چند روز خواهیم بود.

انتهای پیام/۷۷۲۷
ارسال نظرات