خبرهای داغ:
فرمانده انتظامي عجب‌شیر خبر داد؛

دستگيري چهار كلاهبردار و عامل توزیع طلاجات تقلبی در عجب‌شیر

فرمانده انتظامي عجب‌شیر از شناسايي و دستگيري چهار كلاهبردار حرفه‌ای و توزیع‌کننده طلاجات تقلبی خبر داد.
کد خبر: ۸۹۹۰۶۰۳
|
۲۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، رحمان عبدی  اظهار داشت: در پی اعلام خبری مبنی بر اینکه چهار نفر با یک دستگاه خودروی پژو پارس درسطح شهر اقدام به پخش سکه و پلاک‌های تقلبی می‌کنند بلافاصله موضوع در دستور کار ماموران پلیس اطلاعات شهرستان قرار گرفت.

وی  افزود: ماموران با انجام تحقیقات فنی و پلیسی موفق شدند چهار متهم را در حین توزیع طلاجات تقلبی در سطح بازار شهرستان شناسایی و آنها را دستگیر کردند.

عبدی  اضافه کرد: در بازرسی بدنی از متهمان و بازرسی خودرو تعداد 13 عدد سکه ربع بهار آزادی، 76 عدد پلاک و چهار عدد انگشتر همه تقلبی، تعداد هشت فقره چک بانکی جمعاً به مبلغ 388 میلیون ریال و یک عدد دسته چک، مبلغ 18میلیون ریال پول نقد، یک دستگاه شوکر الکتریکی، دوقبضه سلاح سرد، یک دستگاه شنود ،یک عدد ساعت مچی با قابلیت فیلمبرداری، یک عدد باطوم پلاستیکی، 27عدد قرص ترامادول و مقادیری مواد مخدر از نوع شیشه کشف  شد.

فرمانده انتظامی عجب‌شیر با اشاره به اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند، از شهروندان درخواست کرد هر گونه اخبار و اطلاعات و موارد مشکوک را با شماره تلفن 110 به پلیس اطلاع و نیز تقدیر، پیشنهاد و انتقاد از عملکرد کارکنان نیروی انتظامی را با سامانه تلفنی 197 دفتر نظارت همگانی که به صورت شبانه‌روزی پاسخگوی آن هاست در میان بگذارند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار