برادر شهید تازه تفحص شده"قدرت الله طحانیان"
برادر شهید طحانیان گفت: 35 سال است از مفقودی پیکر قدرت الله می‌گذرد؛ پدر و مادرم در چشم‌انتظاری فوت کردند.
کد خبر: ۸۹۹۰۶۰۵
|
۲۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۴

برادر شهید طحانیان از شهدای تازه تفحص شده در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در سمنان، گفت: روز گذشته نزدیک ظهر که با من تماس گرفتند که قرار است از بنیاد شهید مسئولان دیداری با ما داشته باشند و به دو خواهرم تماس گرفت و گفتم که یقینا "قدرت الله" پیدا شده است.

وی افزود: از جهتی خوشحال شدم که برادرم پیدا شده است و از جهتی ناراحت ناراحت از اینکه پدر و مادرم همواره در زمان حیاتشان چشم انتظار بودند و در همین انتظار نیز از دنیا رفتند و این روز را ندیدند.

این برادر شهید گفت: هر گاه اسرا به میهن برمی گشتند پدر که فکر می کرد قدرت الله نیز اسیر شده است؛ به ما می گفت شاید در بین این اسرا باشد.

وی افزود: خبر شنیدن پیدا شدن پیکر مطهر برادر شهیدم برای ما خبری خوش است؛ چون دیگر آرام می گیرد.

برادر شهید طحانیان گفت: امیدواریم بتوانیم زحمات شهدا و ایثارگران را جبران کنیم و دنباله رو خوبی برای راه و هدفشان باشیم.

خواهر این شهید نیز در گفت و گو با خبرنگار ما در حالی که اشک می ریخت، گفت: احساس می کنم برادرم به آرامش رسیده است.

وی افزود: خیلی دوست داشتم پدر و مادرم زنده بودند و برگشت پسرشان را به خانه می دیدند؛ اما متأسفانه عمرشان کفاف نداد.

این خواهر شهید گفت: انشاء الله که لیاقت خواهر شهید بودن را داشته باشم و بتوانم با عمل به آرمان های شهدا راهشان را ادامه دهم.

بر اساس این گزارش؛ شهید قدرت‌الله طحانیان فرزند سیف‌الله متولد 16 تیر سال 1343 بوده که پیکر مطهر و پاک وی بعد از 35 سال شناسایی شد.

این شهید والامقام 25 تیر سال 61 در عملیات رمضان شهید و مفقودالاثر شده بود و شب گذشته خبر شناسایی پیکر مطهرش به خانواده وی در سمنان داده شد.

پدر این شهید در سال 80 و مادر بزرگوارش نیز در سال 86 فوت کرده اند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها