مدیر شهرداری ناحیه منفصل شهری نایسر گفت: ۲ باب واحد تجاری که به صورت غیرمجاز در حال احداث بود با اخذ مجوز از مراجع فضایی تخریب شد.
کد خبر: ۸۹۹۰۶۶۶
|
۲۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، عبدالله صالحی اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین وظایف شهرداری جلوگیری از احداث بنا‌های غیرمجاز در سطح شهر است.

مدیر شهرداری ناحیه منفصل شهری نایسر افزود: متاسفانه عدم اطلاع برخی از شهروندان از مالکیت زمین باعث شده که در برخی از مناطق نواحی منفصل شاهد ساخت و ساز غیرمجاز باشیم.

وی بیان کرد: نواحی منفصل شهری به دلیل وجود زمین‌های خالی همواره دارای بیشترین مشکل برای احداث ساخت و ساز غیرمجاز است.

صالحی اعلام کرد: دو باب واحد تجاری در خیابان امام شافعی به صورت غیرمجاز در حال احداث بود که نیرو‌های این شهرداری بلافاصله پس از اطلاع از این ساخت و ساز غیرمجاز اقدام لازم مبنی بر تعطیل کردن این کار را انجام دادند.

وی عنوان کرد: پس از بررسی در خصوص مالکیت زمین طبق نقشه طرح تفضیلی مشخص شد که این زمین در حریم برق و همچنین جزو معبر بوده است.

صالحی خاطرنشان کرد: مدارک و مستندات لازم جهت ارائه به مراجع قضایی اعلام و با حکم این مرجع تخریب این دو باب واحد تجاری اجرا شد.

مدیر شهرداری ناحیه منفصل شهری نایسر به ساکنان این ناحیه توصیه کرد: متقاضیان باید در هنگام خریدن زمین در نواحی منفصل اطلاعات لازم در خصوص نوع مالکیت زمین را کسب کنند.

انتهای پیام/۷۷۲۷

منبع ایسنا
ارسال نظرات