خبرهای داغ:
به همت بسیج جامعه زنان

برگزاری مسابقه کتابخوانی و تفسیر سوره ق در شاهرود

به همت حوزه بسیج جامعه زنان صدیقه کبری(س)، مسابقه کتابخوانی و تفسیر سوره ق در پایگاه های بسیج شاهرود برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۹۰۷۰۱
|
۲۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، مسابقه کتابخوانی با موضوع گفتمان انقلاب اسلامی و تفسیر ق به همت حوزه بسیج جامعه زنان صدیقه کبری (س) و پایگاه مطهره شاهرود برگزار شد.
نفیسه سبحانی مسئول حوزه بسیج جامعه زنان صدیفه با بیان اینکه این مسابقات به مناسبت دهه فجر و ایام فاطمیه با حضور خواهران بسیجی در سطح پایگاه‌ها برگزار شد اظهار کرد: مسابقه تفسیر سوره ق به همت پایگاه طهور در مسجدالنبی شهرک انقلاب به مناسبت ایام فاطمیه برگزار و به نفرات برتر هدایایی اهدا شد.
وی افزود: مسابقه کتابخوانی با موضوع گفتمان انقلاب اسلامی با شرکت پایگاه‌های بسیج انجام و اختتامیه در کانون جوانان بسیج برگزار و به ۱۲ نفر هدایایی اهدا شد.
سبحانی با اشاره به برگزاری مراسم پیاده روی و مسابقه دارت در پایگاه طهورا شهرگ فدک شاهرود گفت: در مسابقه دارت به سه نفر برتر هدایایی اهدا شد و در پایان مراسم پیاده روی نیز به قید قرعه به خواهران بسیجی هدایایی از طرف پایگاه اهدا گردید.
مسئول بسیج جامعه زنان حوزه صدیقه کبری (س) با بیان اینکه کلاس آشپزی در پایگاه وحدت برگزار شد افزود: این دوره آموزشی به مدت یک ماه در محل پایگاه روستای علی آباد شاهرود بصورت رایگان برای بسیجیان برگزار شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها