تولید روزانه زباله در زنجان 320 تا 350 تن است، این میزان در مناسبت‌های خاص به 420 تا 450 تن افزایش پیدا می‌کند.
کد خبر: ۸۹۹۰۷۰۶
|
۲۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۳

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مدیرعامل سازمان پسماند شهرداری زنجان از فعالیت 550 نفر در جمع‌آوری زباله‌های شهری خبر داد و گفت: تولید روزانه زباله در زنجان 320 تا 350 تن است که در مناسبت‌ها به 450 تن نیز می‌رسد.

هاشم نجفی افزود: یکی از بخش‌های مهم فعالیت شهرداری در خدمت‌رسانی به مردم جمع‌آوری زباله‌ها به منظور نظافت و تمیزی شهر است و  در حال حاضر  550 نفر در سازمان پسماند شهرداری زنجان مشغول فعالیت هستند. فعالیت این مجموعه هر شب از ساعت 21 آغاز شده و تا ساعت 4 صبح ادامه دارد.

وی اظهار داشت: پس از آن نیز در نوبت صبح با وقفه چند ساعته تعدادی از پاکبانان از ساعت 10 صبح نسبت به نظارت معابر و خیابان‌های شهر زنجان مبادرت می‌کنند.

مدیرعامل سازمان پسماند شهرداری زنجان با اشاره به اینکه تولید روزانه زباله در زنجان 320 تا 350 تن است،تصریح کرد: این میزان در مناسبت‌های خاص به 420 تا 450 تن افزایش پیدا می‌کند.

نجفی با اشاره به اینکه با وجود این حجم عظیم زباله حضور به موقع و جمع‌آوری زباله تاثیر بسزایی در نظافت و پاکیزگی شهر دارد، افزود: البته حجم عظیمی از جمع‌آوری به موقع زباله بستگی به همکاری شهروندان دارد، چرا که اگر قرار است شهری پاک و تمیز داشته باشیم ، باید مردم در این زمینه همکاری کنند.

مدیرعامل سازمان پسماند شهرداری زنجان با بیان اینکه عدم همکاری شهروندان و قرار دادن زباله در روز علاوه بر بوجود آوردن مسائل بهداشتی و آلودگی های زیست محیطی موجب زشتی منظر شهری می‎شود، اضافه کرد: با رعایت این موارد و جمع آوری زباله در شب صرفه جویی قابل ملاحظه ای در بودجه شهرداری می‌شود که می‌توان آن را صرف کارهای عمرانی و ایجاد فضاهای ورزشی کرد.

ارسال نظرات