خبرهای داغ:
معاون هماهنگ کننده سپاه نینوا :

خون شهدای اهل تشیع و اهل تسنن در جهت ایجاد وحدت درآمیخته شده

سرهنگ سید موسی حسینی ؛ معاون هماهنگ کننده سپاه نینوا صبح امروز در حاشیه مراسم تدفین دو شهید والا مقام دوران دفاع مقدس گفت : این شهدای والا مقام حامل پیام ایستادگی ، ایثار و وحدت هستند.
کد خبر: ۸۹۹۰۷۵۹
|
۲۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان‌، سید موسی حسینی ، معاون هماهنگ کننده سپاه نینوا امروز در حاشیه مراسم تشییع دو شهید گمنام دوران دفاع مقدس دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرگان و شهید نازقلی نظری ؛ شهید تازه تفحص شده ناجا ضمن تسلیت به مناسبت فرا رسیدن ایام فاطمیه و شهادت مظلومانه حضرت فاطمه زهرا (س) گفت : شهدای گمنام و این شهید عزیز تازه به میهمن بازگشته شهدایی هستند که جان خود را به جهت تعالی اسلام و این انقلاب عظیم تقدیم کردند.

موسوی افزود : در راه دفاع از این نظام مقدس و این انقلاب بی نظیر خون شهدای اهل تشیع و اهل سنت درآمیخته شده است و همه دشمنان  ما باید بدانند که وحدت در نظام اسلامی ما به هیچ عنوان و تحت هیچ شرایطی خدشه دار نشده و نخواهد شد .

معاون هماهنگ کننده سپاه نینوا در پایان خاطر نشان کرد : این شهدا گرانقدر و عزیز برای ما پیامی آورده اند ؛ پیام ایستادگی و پیام وحدت ، وحدتی که برای همه جامعه ما به ارمغان آورده شده است . ما باید قدر این شهدا را دانسته و رهرو راه آنان باشیم .

انتهای پیام /

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار