مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه روح‌الله استان مرکزی گفت: اینکه دشمنان تنها با اسلام مشکل ندارند بلکه با استقلال ملت هم مشکل دارند.
کد خبر: ۸۹۹۰۷۹۰
|
۲۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۱:۳۴

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ حجت‌الاسلام محمدولی رضوی‌راد مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه روح‌الله استان مرکزی در جمع پایوران و پاسداران سپاه روح‌الله با بیان اینکه در بسیاری از مسائل سیاسی امروز دنیا نقش جریان صهیونیزم را نمی‌توان نادیده گرفت، گفت: جریان صهیونیزم جهانی در بیشتر کشورها نفوذ دارند و همواره علیه حکومت‌ها توطئه‌های متعددی را به راه انداخته‌اند.

وی افزود: این جریان در ایران هم تا قبل از پیروزی انقلاب اسلامی نفوذ داشتند ولی به برکت پیروزی انقلاب اسلامی و حکومت جمهوری اسلامی ایران دستشان از این کشور قطع شد. همین هم علت دشمنی آنان با این انقلاب است. 

انقلاب اسلامی جریان صهیونیزم جهانی را به چالش کشید

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه روح‌الله استان مرکزی با تاکید بر اینکه انقلاب اسلامی در حقیقت این جریان را به چالش کشید، گفت: در حقیقت جریان صهیونیزم جهانی با حقیقت اسلام که در ایران اسلامی به برکت انقلاب اسلامی روی کار آمد مخالف هستند، آنان از همان صدر اسلام تلاش کردند تا جریان اسلام را به انحراف کشانند.

حجت‌الاسلام رضوی‌راد با یادآوری نقش جریان ناپاک یهود در جریان سقیفه تصریح کرد: در جریان سقیفه هم قصد داشتند تا اسلام را به انحراف کشانند ولی فداکاری حضرت زهرا(س) نتوانستند به این هدف خود دست پیدا کنند؛ حضرت زهرا(س) در مسیر دفاع از حق و حقانیت، انسانیت و فضیلت به معنای حقیق کلمه ورود پیدا کردند و بعد از ایشان نیز فرزندان گرامی‌شان بر خود واجب دانستند که از این جریان پاک حقانیت دفاع کنند.

وی افزود: همه انبیای الهی برای نشان دادن مسیر حقیقت مبعوث شدند تا بشر را به این مسیر هدایت کنند؛ اما از آنجا که تقابل جبهه حق و باطل همیشگی بوده و هست، جبهه باطل به دنبال این است تا دین را از بین ببرند و برای این کار با نام دین فتنه‌گری می‌کنند.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه روح‌الله استان مرکزی تصریح کرد: اگر در جریان سقیفه با نام اسلام بنی‌امیه به به دنبال این هدف خود بودند امروز هم این جریان سعی دارد تا اسلام بزک کرده آمریکایی را که در باطن هیچ محتوایی از اسلام ندارد را جایگزین اسلام ناب محمدی(ص) کند.

حجت‌الاسلام رضوی‌راد با بیان اینکه دشمنان با اسلام وهابیت که مشکلی ندارند دشمنی آنان با اسلام ناب محمدی است، تصریح کرد: انقلاب اسلامی، اسلام واقعی را به صحنه اجتماعی آورده و این باعث دشمنی آنان با این انقلاب شده است و برای اینکه این انقلاب را از پای درآورند تاکنون توطئه‌های فراوانی را علیه آن رقم زده‌اند.

وی افزود: جریان ناپاک یهود با جمهوری اسلامی فاقد روح حقیقی اسلام که در تمامی عرصه‌ها و حوزه‌های سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و مدیران برنامه دارد هیچ مشکلی ندارند، بلکه با جمهوری اسلامی که الگویی با روح ایثار، از خودگذشتگی، استکبارستیزی و دفاع از مظلوم را به دنبا عرضه کرده است، مشکل دارند. 

جریان صهیونیزم جهانی با جمهوری اسلامی که در برابر دشمنان ایستاده مخالف است

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه روح‌الله استان مرکزی تصریح کرد: جریان صهیونیزم جهانی با جمهوری اسلامی که رهبرش مقتدرانه در برابر دشمنان آمریکایی، اسرائیلی و انگلیسی ایستاده است مخالف هستند ولی با اسلام سازش‌کار هیچ مخالفتی ندارند.

حجت‌الاسلام رضوی‌راد پیروزی انقلاب اسلامی را معجره دانست و گفت: همیشه قدرت‌های پوشالی و ظالم که منافع خود را در خطر می‌بینند در برابر جریان حق به پا می‌خیزند و زمانی که جریان حق در برابر این زورگویان ایستادگی و مقاومت کند وعده الهی که  نصرت جبهه حق است محقق می‌شود.

وی افزود: تفکر انقلابی روز به روز طرفدار بیشتری پیدا می‌کند و این برای دشمنان خوشایند نیست. چرا عده‌ای که دم از سازش می‌زنند باور نمی‌کنند که ذات دشمن همواره بر دشمنی بوده و همیشه علیه فکر،فرهنگ، اعتقاد و باور این ملت توطئه کرده است؟

مقاومت ملت ایران برگرفته اسلام و روحیه علوی است

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه روح‌الله استان مرکزی با بیان اینکه ایستادگی و مقاومت ریشه در فرهنگ علوی و فاطمی دارد، تصریح کرد: ما بایستی به دنبال ترویج این فرهنگ باشیم، بدانیم که اگر محکم در مسیر حق و حقانیت که حضرت امام خمینی(ره) برایمان ترسیم کرد و شهدای بسیاری با نثار جان آن را برایمان هموار کردند، حرکت کنیم پیروز میدان خواهیم بود.

حجت‌الاسلام رضوی‌راد با بیان اینکه دشمن از جهالت افراد سوء استفاده می‌کند تا به اهداف خود دست پیدا کند، گفت: چنانچه بصیرت و دشمن‌شناسی در جامعه باشد مردم زیر بار ظلم نمی‌روند چراکه با بصیرت حقیقت حرکات دشمن را می‌شناسند. 

استقلال خواهی ملت ایران، تنها علت مقابله دشمن با انقلاب اسلامی

وی با تاکید بر اینکه دشمنان تنها با اسلام مشکل ندارند بلکه با استقلال ملت هم مشکل دارند، گفت: این نظام الهی ریشه در دین دارد و دشمنان قصد دارند تا این نظام را از بین ببرند؛ کسانی که اختلاس می‌کنند به قرآن و اسلام اعتقادی ندارند چراکه اگر معتقد بودند مفاهیم اسلام را درک می‌کردند و در راستای خدمت بی‌منت به مردم گام بر می‌داشتند.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه روح‌الله استان مرکزی تصریح کرد: مسئولانی که با انتخاب این ملت عهده‌داری مسئولیت شده‌اند و امکانات کشور دستشان هست نقش اپوزیسیون بازی نکنند، اگر این انقلاب نبود و امام و شهدا فداکاری نمی‌کردند امروز آنان در این جایگاه‌ها قرار نداشتند.

حجت‌الاسلام رضوی‌راد ماموریت انبیای الهی و انقلاب اسلامی را برگرفته از قرآن دانست و گفت: این ماموریت رساندن افراد به روشنی است؛ از این‌رو بایستی یوم‌الله را یادآوری کنیم چراکه یوم‌الله یعنی پیروزی حق بر باطل؛ و همانطور که حضرت امام خمینی(ره) فرمودند این انقلاب بسترساز ظهور حکومت جهانی حضرت مهدی(عج) خواهد بود.

وی به حضور پرشور و شعور ملت ایران در راهپیمایی 22 بهمن امسال اشاره کرد و گفت: به اعتراف دوست و دشمن راهپیمایی 22 بهمن امسال از هر سال دیگر باشکوه‌تر بود و همانگونه که مقام معظم رهبری پیش‌بینی کرده بودند 22 بهمن تماشایی شد؛ ما نیز با تمام توان از این انقلاب حراست کرده و دست از فرهنگ عاشورایی نخواهیم کشید.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه روح‌الله استان مرکزی به اقدامات اخیر دشمنان داخلی و خارجی در فضای مجازی برای تطهیر چهره منفور رژیم پهلوی تصریح کرد: چرا می‌خواهند چهره این رژیم سفاک را بزک کنند؟ در دوران رژیم پهلوی در کشور جز فقر و فلاکت هیچ چیز نبود و این رژیم به غیر از خیانت و چپاول در حق این ملت هیچ نکرد. 

عملکرد مدیران نالایق منجر به بروز مشکلات اقتصادی در کشور شده است

حجت‌الاسلام رضوی‌راد گفت: امروز هم اگر مشکلی در کشور داریم به واسطه مدیران نالایق است و گرنه مدیرانی که به اسلام اعتقاد داشته باشند همیشه خدمت به مردم را ارزش می‌دانند.

وی خاطرنشان کرد: عزت ما در ایستادگی است و بدانیم مشکلات اقتصادی کشور هم تا زمانی که به دشمن امید داشته باشیم رفع نخواهد شد و در برجام دشمنان این را ثابت کردند که هرگز به عهد خود وفادار نیستند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات