حضرت فاطمه(س) حجت خدا برای بشریت است

امام جمعه کلیبر در آیین گرامیداشت شهادت دخت مکرم اسلام، گفت: حضرت زهرا(س) حجت خدا برای بشریت بود که سوره کوثر در شأن و منزلت آن حضرت نازل شده است.
کد خبر: ۸۹۹۰۸۰۴
|
۲۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۹:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی،  حجت الاسلام سیدحسن موسوی با اشاره به مصیبت هایب وارده به حضرت زهرا(س)، بیان کرد: پس از رحلت حضرت نبی مکرم اسلام(ص) ، حضرت فاطمه زهرا(س) با ظلم های متعددی روبه رو شد که آن حضرت فرموده بودند اگر این ظلم ها بر دیگران اتفاق می افتاد روزها برایش تاریک می شد.

وی افزود: آیا مزد رسالت حضرت رسول اکرم(ص) این بود که زهرای او را بین در و دیوار گذارند، درب خانه او را اتش زنند و ...، فاطمه ای که لباس عروسی خود را در روز عروسی به فقیر بخشید، همان فاطمه ای که حضرت رسول خدا(ص) او را جگر گوشه ی خود می خواند، په پای او می ایستاد و می گفت پدر و مادرم فدایت شود زهرا.

حجت الاسلام موسوی با بیان اینکه هر آنچه موجب غضب حضرت فاطمه زهرا(س) باشد موجب غضب خداوند متعال است، خاطرنشان کرد: حضرت زهرا(س) حجت خدا برای بشریت بود و در قرآن از ایشان به خیر کثیر یاد شده است و سوره کوثر در شأن و منزلت آن حضرت نازل شده است و در آن خداوند متعال به پیامبر اکرم(ص) بشارت داد، او و فرزندانش را یاور پیامبر در نشر دین و موجب بقای دین قلمداد کرد.

امام جمعه کلیبر اضافه کرد: برای گریه کنندگان حضرت فاطمه(س) آتش جهنم حرام شده است چون فاطمه زهرا(س) در محشر ظاهر شده و از خداوند متعال برای شیعیان و محبان اهل بیت طلب شفاعت می کند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار