خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه میانه در جمع دانشجویان دانشکده فنی و حرفه ای میانه اظهار داشت: شهدای 29 بهمن، تبرّی واقعی را به نمایش گذاشتند.
کد خبر: ۸۹۹۰۸۰۵
|
۲۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۹:۵۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام حسن امیرنژاد، توّلی و تبرّی را به عنوان یکی از مهم ترین واجبات دین یادآور شد و گفت: اعلام برائت از دشمنان خدا و دوستی با اهل بیت عصمت و طهارت(ع) همچون نماز و روزه بر مسلمانان واجب است و تنها با گفتار اقامه نمی شود بلکه باید قلباً و عملا باشد.

    وی افزود: شهدای 29 بهمن با اعلام برائت از طاغوت و اهانت کنندگان به مرجعیت و دین و با پشتیبانی عملی خود از روحانیت، تولی و تبری واقعی خود را به نمایش گذاشته و در عمل به اثبات رسانیدند.

  حجت الاسلام امیرنژاد گرامیداشت یاد و خاطره شهدای 29 بهمن را نیز از مصادیق تولی و تبری عنوان و بیان کرد: دینداری و ولایتمداری واقعی با شعار حاصل نمی شود و مذاکره و آشتی با دشمن، دوقطبی سازی جامعه و ... با اصل تبری از دشمنان، منافات دارد.

   وی با اشاره به اینکه مردم آذربایجان در طول تاریخ اسلام به خوبی درخشیده و در برهه های مختلف همچون انقلاب مشروطه و انقلاب اسلامی و... ولایتمداری و دینداری خود را ثابت کرده اند، اظهار کرد: 29 بهمن نیز یکی از یوم ا... هایی است فراموش نشدنی که در آن هم علما و هم مردم آذربایجان به خوبی دِین خود را به انقلاب، ادا کردند.

   حجت الاسلام حسن امیرنژاد گفت: عده ای از مسئولان سست عهد نسبت به عهدشان به انقلاب، پیمان شکنی کرده و در پی ایجاد رابطه با آمریکا، صهیونیزم و ... بوده و فریفته وعده های دروغین، پوچ و بی اساس آنان شده اند، ولی ملت همواره بصیرانه از انقلاب خود دفاع کرده اند.

  مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه میانه اضافه کرد: ملت با حضور در عرصه های مختلف همچون راهپیمایی 22 بهمن، پایبندی خود به عهد با انقلاب اسلامی، رهبری و شهدا را به اثبات رسانیده اند و دولت باید قدردان و مشکل گشای چنین مردمی باوفا باشد.

   آیین گرامیداشت یوم ا... 29 بهمن، با حضور 150 نفر از دانشجویان و اساتید بسیجی در دانشکده فنی و حرفه ای  میانه برگزار شد.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها