سرپرست اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای هشترود:
سرپرست اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای هشترود گفت: بارش برف که از بعد از ظهر امروز - یکشنبه - در شهرستان آغاز شده راه ارتباطی 60 روستا را مسدود کرده است.
کد خبر: ۸۹۹۰۸۲۸
|
۲۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۰:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، تیمور امیرانلوی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: به رغم تدوام بارش برف، تلاش اکیپ های راهداری برای بازنگه داشتن محورهای اصلی هشترود به مراغه، میانه، قره چمن و تبریز و همچنین آزاد راه ادامه دارد.
وی گفت: 850 تن نمک برای بازگشایی مسیرها و تردد خودروها مصرف شده و 9500 کیلومتر عملیات برف روبی و نمک پاشی در راه های ارتباطی شهرستان هشترود صورت گرفته است.
امیرانلوی افزود: 25 دستگاه ماشین آلات برفروبی برای بازنگه داشتن راه های به کار گرفته می شود و 11 اکیپ فعال اعم از اداری و استیجاری، کار برفروبی را به صورت شبانه روزی انجام می دهند.
وی گفت: رانندگان برای تردد در محورهای مواصلاتی باید وسیله نقلیه خود را به زنجیر چرخ، سوخت کافی و لباس گرم مجهز کرده و از سالم بودن خودروی خود اطمینان حاصل کنند.
امیرانلوی اظهار کرد: به منظور کاهش خطرات احتمالی، رانندگان از تردد غیرضروری خودداری کرده و در صورت ضرورت سفر علاوه بر داشتن تجهیزات زمستانی قبل از سفر از طریق سامانه 141 و شماره تلفن ‌های 04152622288 و 04152622129 و 04152626055 از وضعیت راه ‌ها اطلاع حاصل کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها