خبرهای داغ:
مسئول ستاد برگزاری نماز جمعه همدان:
مسئول ستاد برگزاری نماز جمعه همدان با بیان اینکه بسیاری از خرافات کم شده و عزاداری‌ها خوب شده و از این بهتر هم می‌تواند باشد، گفت: تعصبات مذهبی را کنار بگذاریم و فقط تعصب ائمه(ع) و امام حسین(ع) را داشته باشیم.
کد خبر: ۸۹۹۰۸۴۸
|
۲۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۱:۴۶

باید تعصبات مذهبی را کنار بگذاریمبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت الاسلام عباس اسماعیلی در همایش تجلیل از پیرغلامان حسینی، ضمن تسلیت ایام فاطمیه اظهار داشت: حضرت فاطمه(س) مادر خوبی‌ها، مادر فضیلت‌ها و اول شهیده راه ولایت و امامت هستند و اول کسی است که با توانش از امام مظلومش طرفداری کرد.

وی در ادامه گفت: باید حساب دستمان باشد و در روضه‌ها کالبدشکافی نکنیم، اخلاص داشته باشیم چراکه این اخلاص غوغا برپا می‌کند هر کس به هرجا رسیده جز اخلاص چیز دیگری نبوده و باید این را آموزش داد و ترویج داد و نباید با دنیا جمع شود.

مسئول ستاد برگزاری نماز جمعه همدان ما هنوز نتوانستیم طبل را از هیئات جمع کنیم اما قمه جمع‌آوری شد؛ افزود: هیئاتی که روحانی دارند آن هیئت‌ها موفق هستند.

وی با بیان اینکه فرقی بین روحانیت و مادحین وجود ندارد، تصریح کرد: هیچ فرقی بین ما وجود ندارد و همه نوکر امام حسین(ع) و حضرت زهرا(س) هستیم.

اسماعیلی خاطرنشان کرد: بسیاری از خرافات کم شده عزاداری‌ها خوب شده و از این بهتر هم می‌تواند باشد و تعصبات مذهبی را کنار بگذاریم و فقط تعصب ائمه(ع) و امام حسین(ع) را داشته باشیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات