خبرهای داغ:
سرپرست اداره صنعت معدن و تجارت شاهرود:
سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت شاهرود گفت: ۱۰۶ مورد پرونده قاچاق کالا در طرح بازرسی و نظارت صنعت، معدن و تجارت از بازارهای شاهرود ثبت‌شده است
کد خبر: ۸۹۹۰۸۵۳
|
۲۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۲:۱۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود ، محمدرضا کاملی در جلسه ستاد تنظیم بازار شاهرود به میزبانی فرمانداری ویژه شهرستان، گزارشی از عملکرد بازرسی دو گروه زیرمجموعه اتاق اصناف و اداره صنعت، معدن و تجارت ارائه داد و اظهار داشت: بازرسی‌های اداره صنعت تخلفاتی شامل ۱۱۹ گزارش شکایت از سوی ستاد خبری، ۱۰۶ مورد پرونده قاچاق به ارزش ۱۹۵ میلیون تومان و ۹۶ مورد مربوط به نانوایی‌ها را کشف و گزارش کردند.
وی با بیان اینکه ۳۲۱ بازرسی در بهمن‌ماه جاری از اصناف شاهرود صورت گرفته افزود: از مجموع ارزش ریالی تخلفات مذکور، ۱۰۰ میلیون تومان برای رسیدگی به شکایات مربوط به گزارش ستاد خبری، ۸۰ میلیون تومان به حوزه قاچاق و ۱۵ میلیون تومان به نانوایان متخلف اختصاص دارد.
سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان شاهرود در ادامه به تعداد بازرسی‌های واحدهای اصناف نیز اشاره کرد و ابراز داشت: در ۶۴۲ عدد بازرسی این واحدها، ۶۰ پرونده ارسالی به تعزیرات با ارزش ۲۵۰ میلیون تومان وجود دارد که عناوین تخلفات آن‌ها شامل مواردی چون گران‌فروشی، تبلیغات خلاف واقع و عدم صدور برگ خرید است.
کاملی ضمن اشاره به آمار گشت‌های مشترک نیز گفت: تعداد این گشت‌ها که حاصل همکاری اداره صنعت، معدن و تجارت با نهادهای دیگرند، ۱۶ مورد گزارش‌شده است.
وی در پایان با اشاره به نهادهای فعال درزمینهٔ گشت‌های مشترک هم افزود: اداره تعزیرات حکومتی، اتاق اصناف، شرکت نفت، دامپزشکی، فرمانداری، جهاد کشاورزی، میراث فرهنگی و اتحادیه نانوایان در این زمینه فعال هستند و تنها معضل موجود در حوزه گشت مشترک، تأمین وسایل نقلیه محسوب می‌شود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها