در آستانه شهادت حضرت فاطمه زهرا (س)

آیین وداع با پیکر شهید گمنام در کوهبنان برگزار شد

در آستانه شهادت حضرت فاطمه زهرا (س)، آیین وداع با پیکر دو شهید گمنام در شهرستان کوهبنان برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۹۰۸۶۱
|
۲۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۳:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان کرمان، در آستانه شهادت ام‌ابیها فاطمه زهرا (س)، آیین وداع با پیکر شهدای گمنام در شهرستان کوهبنان عصر امروز با حضور جمعی از مسؤولان و مردم ولایتمدار و بسیجی، فرماندهان نظامی و انتظامی، جمعی از خانواده‌های معزز شهیدان و ایثارگران برگزار شد.

مراسم استقبال از شهدای گمنام در کوهبنان از حوزه شهری برگزار و پیکر مطهر و منور شهدا تا حسینیه سید‌الشهدا (ع) بر روی دوش مردم ولایتمدار و بسیجی کوهبنان تشیع شد.

در ادامه مراسم وداع با پیکر دو شهید گمنام با مداحی عادل رضایی در محل خیمه فاطمیه دهستان جور برگزار شد که با عزاداری و نوحه‌سرایی در وصف بی بی دو عالم و شهیدان همیشه جاوید همراه بود.

عباس زاهدی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کوهبنان در این مراسم با استناد به بیانات مقام معظم رهبری اظهار داشت: اجر خانواده شهدای گمنام فراوان است، خانواده شهدا چشم و چراغ ملت هستند و همواره مورد احترام مردم هستند.

وی تاکید کرد: امروز دشمن تمام توان خود را در جنگ فرهنگی و اقتصادی گذاشته است، لذا باید با وحدت، همفکری و همراهی بر مشکلات در پرتو منویات مقام معظم رهبری فائق بیاییم تا انقلاب بدست صاحب اصلی خود برسد.



حجت‌الاسلام محسن طهماسبی استاد حوزه و دانشگاه در ادامه این مراسم گفت: ما امروز میزبان عزیزترین افراد هستیم، حضور شهید و خون شهید پیام دارد که بیداری و آگاه بودن مهمترین پیام شهیدان است.

وی ادامه داد: مردم از ما خدمات و عمل می‌خواهند، شهیدا عزیزترین سرمایه خود را دادند تا ما در آرامش باشیم و یکی از پیام‌های شهدا این است که مسؤولان خدمتگزار مردم هستند چون روش و منش شهدا اینگونه بود.

طهماسبی خاطرنشان کرد: پس از 1400 سال فرهنگ جهاد و شهادت ناشی از فکر و اندیشه امام خمینی (ره) است، روش، اندیشه، صراحت امام ستودنی است، امروز هم با حضور فکری و معنوی مقام معظم رهبری مدافع حرم ایجاد می‌شود که نمونه بارز آنان شهید محسن حججی است.

ارسال نظرات