فرماندار بروجرد گفت: حمایت از شرکت‎های دانش‎بنیان و فعالان بخش خصوصی راهکاری است که می‎تواند، به تقویت تولید و افزایش اشتغالزایی بینجامد.
کد خبر: ۸۹۹۰۸۶۴
|
۳۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۰:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، علی کورانی‎فر فرماندار بروجرد  امشب در مجمع راهبردی بسیج  شهرستان بروجرد  اظهار داشت : در کنار بیان مشکلات موجود، باید فعالیت‎های صورت گرفته نیز بیان و اطلاع‎رسانی گردد.

 

وی  افزود: سپاه همانگونه که از بطن انقلاب به وجود آمده  مردمی بوده وعلاوه بر حوزه مسوولیت خود که پاسداری از انقلاب است  در بخش‎های عمومی و اجتماعی نیز فعالیت داشته  ومسوولیت می‎پذیرد.

 

کورانی فر  بیان کرد: پیشنهاد می‎شود که مجموعه راهبردی بسیج بر مبنای مدل‎های برنامه‎ریزی علمی فعالیت کرده و ضمن بررسی موانع و مشکلات، استراتژی و راهکارها را نیز بیان کند، به این ترتیب که ضمن توجه به نقاط ضعف باید نقاط قوت و فرصت‎ها نیز مورد توجه جدی قرار گیرند که در این صورت دستیابی به اهداف بهتر آسانترمی‎شود.

 

فرماندار بروجرد:گفت : فعالیت‎های مثبت انجام  گرفته گاه به درستی اطلاع‎رسانی نمی‎شوندو نباید اجازه دهیم که مشکلات داخلی بر تهدیدات خارجی منطبق شوند که در این صورت در معرض آسیب‎های جدی قرار خواهیم گرفت .

 

وی توجه داشتن به نیمه پر لیوان در کنار بیان مشکلات و کاستی‎ها را ضروری خواند و ادامه داد: باید جایگاه کشور در عرصه‎های مختلف و موفقیت‎های به دست آمده را بازگو کنیم و از اکتفا به بیان نقاط ضعف پرهیز نمائیم .

 

فرماندار بروجرد بیان کرد: از سویی به مصلحت کشور، نظام و انقلاب نیست که یأس و ناامیدی را در جامعه تزریق کرده و بگوییم که همه کشور ناکارآمد است، بلکه باید با اصلاح نقاط ضعف، در صدد استفاده از همه ظرفیت‎های موجود در جهت پیشبرد امور برآئیم.

 

کورانی‎فرمعضل بیکاری را فقط مختص بروجرد ندانست و آن را مسئله‎ای  کشوری بیان و تاکید کرد: البته فعالیت‎های صورت گرفته در این شهرستان در راستای اشتغالزایی نسبت به شهرستان‎های دیگر قابل توجه‎تر است.

 

وی وجود مسائل کارگری را انکارناپذیر خواند و افزود: البته تلاش های زیادی برای حل مشکلات کارخانجات و کارگران آنها صورت گرفته و اهمال و کوتاهی برای رفع مشکلات آن‎ها نشده است.

 

فرماندار بروجرد با تاکید بر اینکه اقتصاد کشور نباید بانک محور باشد، گفت: حمایت از شرکت‎های دانش‎بنیان و فعالان بخش خصوصی راهکاری است که می‎تواند، به تقویت تولید و افزایش اشتغالزایی بینجامد.

 

کورانی‎فر با انتقاد از اینکه برخی‎ها سرمایه‎گذاران را سرمایه بردار و فرصت‎طلب خطاب می‎کنند، اظهار کرد: باید با تغییر این نگاه نادرست نقش تسهیل‎گرانه را برای فعالیت تولیدی و اقتصادی سرمایه‎گذاران بخش خصوصی فراهم کنیم.

ارسال نظرات