خبرهای داغ:
نفوذ در دانشگاه امام صادق(ع) را بسیج تحلیل می کند:

جاسوس یهود و مدرس معارف اسلامی

کاووس سید امامی به عنوان استاد دانشگاه جامعه شناسی و معارف اسلامی فرزند یکی از امرای شاهنشاهی بوده که باجناق وی نیز در کودتای نوژه به هلاکت رسید اما فرزندش به عنوان خواننده فراری راک در نیویورک در حال خدمت و خوش خدمتی به غرب است.
کد خبر: ۸۹۹۰۹۳۰
|
۳۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، کاووس سید امامی در دانشگاه امام صادق(ع)فعال محیط زیست و دکترای جامعه شناسی توسط سازمان اطلاعات سپاه به دام می افتد و بزرگترین پروژه جاسوسی غرب در قالب فعالان محیط زیست به دام افتاد تا جاییکه تمام سرویس های جاسوسی در شوک عظیمی فرورفتند.
کاووس سید امامی به عنوان استاد دانشگاه جامعه شناسی و معارف اسلامی فرزند یکی از امرای شاهنشاهی بوده که باجناق وی نیز در کودتای نوژه به هلاکت رسید اما فرزندش به عنوان خواننده فراری راک در نیویورک در حال خدمت و خوش خدمتی به غرب است.
کاووس سید امامی به دلایل نا معلوم دست به خودکشی می زند! قصور در مراقبت از جان متهمین متوجه قوه قضاییه می شود! دستور بازداشت معاون سازمان محیط زیست صادر و خانم ابتکار سکوت کرده و کوچکترین اظهار نظری نمی کند. اسناد محکم و بدون خدشه ای که سازمان اطلاعات سپاه پاسداران رو می کند،کوچکترین واکنشی از سوی رییس سازمان محیط زیست اعمال نمی شود!
نقاط ممنوعه و قرق زیست ایران برای شناسایی پایگاه های موشکی ایران و تاسیسات مخفی نظامی و سری ایران جز برنامه های اصلی بزرگترین تیم جاسوسی غرب به سرانجام نزدیک می شود، بلافاصله جناب محمود صادقی و تاج زاده به دفاع از کاووس امامی پیامی را در توییتر منتشر کرده و شبهاتی را در خصوص قتل و خودکشی سید امامی منتشر می کنند!
پرونده به همراه اسناد به مجلس شورای اسلامی کشیده شده و در نهایت سکوت معنا داری در خصوص سیدامامی حکم فرما می شود، عمق و حجم جاسوسی نشان می دهد که هر کس بخواهد وارد این داستان شود رهایی برایش معنا ندارد و ابتکار هم از ترس افشای ابعاد بیشتری از ارتباط آنان با محیط زیست افشا گردد.
کاووس سید امامی هنگام خاکسپاری نفوذ را با تمام ابعادش معنی کرد؛ به سبک یهودیان سرزمین های اشغالی دفن شد و لباس و کلاه ویژه یهود بر سر خاکسپاران که با لباس سفید همسرش تداخل کرد پرده از رازی بزرگ در نفوذبه دانشگاه امام صادق (ع)برداشت، به راستی چرا کاووس سید امامی و یا یک جاسوس اقدام به خودکشی می کند؟
جاسوس ها زمانی خودکشی می کنند که تعهد خود را به سازمان با اهدای جان خویش نشان دهد در سرویس های غربی و عبری هدف وسیله را توجیه می کند و تمام بشریت و پازل در خدمت هدف خواهد بود و برای اینکه شناسایی سایر اعضا میسر نشود با خودکشی به روند تحقیقات و شناسایی سرشاخه ها خدشه وارد کرده تا سیستم های مهاجم نتوانند اهداف و افراد را شناسایی کنند.
در بسیاری ازموارد جاسوس ها وقتی در تله تورهای اطلاعاتی گرفتار می شوند از طرف سازمانهای عامل پیام هایی دریافت می کنند که تهدید به مرگ خانواده و مرگی بد تراز اعدام را درصورت افشای اطلاعات جمع آوری شده به آنان وعده می دهند و زندانهای مخوف و مخفی آمریکا و اسراییل برخی از جاسوس ها را به خودکشی وا می دارد.
جاسوس ها قبل از اینکه برای سیستم های خارجی عامل مثبت تلقی شوند، تا زمانیکه شناسایی نشده اند کارآیی دارند و با شناسایی و گرفتار شدن در تورهای اطلاعاتی به نوعی تاریخ مصرفشان تمام شده تلقی میگردد و باید حذف شوند.

 1002/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار