خبرهای داغ:
میرزایی وحدت رویه و توجه به آرمان‌های والای امامین انقلاب اسلامی ایران و شهدا را یک اصل اجتناب‌ناپذیر برای نسل امروز دانست و تصریح کرد: شهدا به ما آموختند که تنها راه رسیدن به سعادت گوش دادن به امر ولی و تبعیت از آموزه‌های اسلام است.
کد خبر: ۸۹۹۰۹۳۸
|
۳۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۳:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج لنجان ، سید احسان میرزایی مسئول فرهنگی ناحیه مقاومت بسیج لنجان  وحدت رویه و توجه به آرمان‌های والای امامین انقلاب اسلامی ایران و شهدا را یک اصل اجتناب‌ناپذیر برای نسل امروز دانست و تصریح کرد: شهدا به ما آموختند که تنها راه رسیدن به سعادت گوش دادن به امر ولی و تبعیت از آموزه‌های اسلام است.

مسئول فرهنگی ناحیه مقاومت بسیج لنجان از تشییع و تدفین شهید حمزه نعمتی در سالروز شهادت حضرت فاطمه الزهرا(س) خبر داد و تصریح کرد: پیکر مطهر شهید حمزه نعمتی که پس از ۳۵ سال به آغوش خانواده بازگشته است، روز سه‌شنبه مصادف با سالروز شهادت حضرت زهرا(س) در گلستان شهدای شهر چمگردان تشییع و تدفین خواهد شد.

میرزایی اظهار کرد: پنج شهیدی که در این روزها میهمان شهرستان لنجان هستند با یکدیگر ۱۰ سال اختلاف سنی دارند اما همگی در یک مسیر جان خود را فدا کردند.

وی افزود: از شهید ۱۸ ساله‌ای که در عملیات رمضان در شرق بصره شهید شده است تا شهید ۲۸ ساله‌ای که در عملیات والفجر ۸ در منطقه فاو جان خود را فدا کرده است، همگی به دنبال حفظ استقلال و عزت کشور بودند.

مسئول فرهنگی ناحیه مقاومت بسیج لنجان با توجه به سن دیگر شهدای گمنامی که در شهرستان تشییع و تدفین خواهند شد، خاطرنشان کرد: یکی دیگر از پیکرهای مطهری که امروز در جای جای لنجان بر روی دستان مردم شهید پرور منطقه تشییع می‌شود مربوط به شهید ۲۳ ساله‌ای است که در عملیات رمضان در شرق بصره به فیض عظیم شهادت نائل شده است.

وی با اشاره به شهید ۲۲ ساله دیگری که در عملیات کربلای ۴ و در منطقه ‌ام الرصاص شهید شده است، یادآور شد: پیکر مطهر این شهید والامقام در مسکن مهر فولادشهر تشییع و تدفین خواهد شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها