جانشین مسوول سازمان بسیج رسانه استان کرمانشاه:
در راستای تبیین بیانات مقام معظم رهبری توسط سازمان بسیج رسانه کشور جشنواره زن و خانواده در یازده محور برای خواهران خبرنگاران استانها در قالب مقاله، یادداشت، خبر،گزارش، عکس و.... برگزار می شود.
کد خبر: ۸۹۹۰۹۶۰
|
۳۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۲
به گزارش بسیج رسانه خبرگزاری بسیج، صابر طاهری کولانی جانشین مسوول سازمان بسیج رسانه استان کرمانشاه، اظهار داشت: علاقه مندان می‌توانند آثار خود در یازده محور مختلف با موضوع زن و خانواده تا سی ام بهمن ماه جاری به دبیرخانه جشنواره ارسال کند

جانشین مسوول سازمان بسیج رسانه استان کرمانشاه با بیان اینکه شرکت کنندگان در این طرح می‌توانند آثار خود را در قالب‌های مقاله، یادداشت، گزارش، خبر، عکس، خبر، و... ارسال کنند، افزود: این طرح در یازده بند با موضوع زن، خانواده برگزار می‌شود.

طاهری تصریح کرد: موضوعات این همایش شامل علل و پیامد‌های مبارزه با حجاب و ترویج بی حجابی، وضعیت زن ایرانی قبل و بعد از انقلاب اسلامی، تفاوت زن در غرب و ایران، اهمیت نقش زن در اجتماع، زن؛ رسانه و خانواده، اهمیت نهاد خانواده، فرزند آوری، عوامل موثر در تضعیف خانواده، عوامل تضعیف خانواده در غرب، الگوی سوم (زن نه غربی، نه شرقی) است.

وی خاطر نشان کرد: علاقه‌مندان جهت شرکت در این جشنواره می‌توانند آثار خود را به آدرس ایمیل jashnvarehresaneh@gmail. Com و یا تلگرام jashnvarehresaneh @ ارسال کنند.

جانشین مسوول سازمان بسیج رسانه استان کرمانشاه با اشاره به اینکه علاوه بر ارسال آثار به دو روش فوق، افراد می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۰۸۳۳۸۳۳۹۰۹۵۲ تماس بگیرند، افزود: علاقه‌مندان برای شرکت در این جشنواره می‌توانند با مراجعه به سازمان بسیج رسانه استان واقع در میدان مرکزی- بلوار شهید شکری، روبروی بانک ملت نبش کوی ۱۳۴ ساختمان بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس (ساختمان اخوت)، بصورت حضوری نیز آثار خود را به دبیرخانه جشنواره تحویل بدهند.

طاهری گفت: پس از پایان زمان مقرر، آثار گرد آوری و به تهران ارسال می‌شود و پس از داوری به سی اثر برگزیده حوایز نفیسی اهدا می‌شود.
 
ارسال نظرات