مردم انقلابی و شهید داده شهرستان قائمشهر ، شهر سرداران شهید استان از 12 آلاله خوشنام مکتب سرخ سید الشهداء (ع) استقبال و وداع خواهند کرد.
کد خبر: ۸۹۹۰۹۶۲
|
۳۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، فرمانده سپاه قائمشهر در گفتگو با بسیج با بیان مطلب یاد شده گفت: مردم دلداده به شهدا، در قائمشهر همچون تمام ادوار انقلاب اسلامی عاشق شهدا و سیره مکتبی آنان بوده اند.

 سرهنگ پاسدار یعقوبی افزود: در شب عزاداری و شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) مرم قائمشهر بار دیگر با برپایی مجلس روضه، مرثیه و عزای دخت رسول الله(ص) با حضور در حسینیه ثار الله سپاه این شهر از 12 آلاله زهرایی پذیرایی و وداع خواهند داشت.

 وی یاد آور شد: این خوشنامان که در دوران دفاع مقدس جان خود را برای زنده ماندن اسلام و برقراری امنیت جان و ناموس میهن اسلامی در برابر سلاح های جنگی دشمنان قرار داده و مخلصانه  ایثار کردند  امروز بار دیگر آوازه فداکاریشان یاد آور اذهان عام و خاص گردید تا نسلهای نو هم با عمل مجاهدانه راه خدا آشنا شوند.

فرمانده سپاه شهر قائم آل محمد(ص) افزود: 12 شهید خوشنام  دفاع مقدس که عصر امروز با استقبال مردم از پلسفید وارد استان شدند  شامگاه امروز مورد استقبال مردم این شهر قرار می گیرند و پس از اقامه نماز مغرب و عشا وداع با شکوهی را شکل خواهند داد.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها