معاون عمرانی استانداری کردستان با اشاره به ظرفیت‌های استان در حوزه گردشگری گفت: کردستان در حوزه بوم‌گردی و روستاگردی ظرفیت‌های خوبی برای توسعه گردشگری است.
کد خبر: ۸۹۹۰۹۸۰
|
۳۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، امیر قادری، معاون عمرانی استاندار‌ی کردستان در جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر که در سالن شهدای دولت در استانداری استان برگزار شد، گفت: کردستان در حوزه بوم‌گردی و روستاگردی ظرفیت‌های خوبی برای توسعه گردشگری است و باید نهایت استفاده از این ظرفیت در استان شود.

قادری بیان کرد: آداب و سنن و فرهنگ غنی استان نیز از دیگر ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های کردستان است که می‌توانیم از آن‌ها در جذب مسافران به استان استفاده کنیم.

وی افزود: مناطق بومی و روستایی استان را باید به علاقه‌مندان حوزه گردشگری بیشتر معرفی کنیم این خود سبب بیشتر جذب گردشگری خواهد شد.

این مقام مسوول افزود: رقابت در حوزه گردشکری در دنیا به روز شده است، زیرا که صنعت گردشگری در توسعه کشور‌ها نقش به سزایی دارد.

وی اظهار داشت: از طریق مسافران و گردشگران، آداب و رسوم استان را می‌توان به هم استانی‌ها و خارج از کشور نیز بیشتر بشناسانیم.

معاون عمرانی استاندار کردستان افزود: امروزه علاوه برظرفیت‌های استان نیاز است که از تکنولوژی و روش‌های نوین در جذب گردشگر استفاده کنیم.


قادری در پایان نقش صدا و سیما و رسانه‌ها را این ایام عید نوروز در راستای توسعه سفر و خدمات رسانی بهتر به گردشگران ضروری دانست.

انتهای پیام/۷۷۲۷
ارسال نظرات