امام جمعه سبزوار :

دشمن در پوشش‌های مختلف سعی در تکمیل حلقه‌های پروژه نفوذ دارد

امام جمعه سبزوار با بیان اینکه دشمن در پوشش‌های مختلف سعی در تکمیل جاسوسی و حلقه‌های پروژه نفوذ دارد، اظهار داشت: در جریان دستگیری یک جاسوس دیدیم که این فرد در هویت یک فعال محیط زیست مشغول ارائه آمار و اطلاعات نظامی کشور به دشمنان بوده است.
کد خبر: ۸۹۹۰۹۸۸
|
۳۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ حجت الاسلام مقیسه در دیدار با مسئولان بسیج دانشجویی دانشگاه‌های سبزوار با بیان اینکه امروزه دشمن از راه‌های مختلف به دنبال تکمیل پروژه نفوذ خود است اظهارداشت: در جریان دستگیری یک جاسوس دیدیم که این فرد در هویت یک فعال محیط زیست مشغول ارائه آمار و اطلاعات نظامی کشور به دشمنان بوده است.

وی با اشاره به اینکه دشمن از گذشته در پوشش‌های مختلف سعی در جاسوسی و تکمیل حلقه‌های پروژه نفوذ خود بوده است ادامه داد: این موضوع از قدیم در دستور کار دشمن بوده و آن‌ها نیز هویت‌هایی را برای انجام کار خود انتخاب می‌کنند که سخت‌تر قابل شناسایی باشد.

وی در ادامه با اشاره به اهمیت موضوع پیگیری وعده‌هایی که مسئولین به شهروندان می‌دهند ادامه داد: در جلساتی که با حضور مسئولین شهرستان اخیرا در مساجد محلات برگزار شده وعده‌هایی برای حل مشکلات مناطق داده می‌شود که عملیاتی شدن آن نیاز به پیگیری مستمر دارد.

مقیسه یکی از راه‌های پیگیری این وعده‌ها در صورت عملی نشدن را اطلاع به دفتر امام جمعه عنوان کرد.

امام جمعه سبزوار همچنین با بیان اینکه فضای مجازی در حال حاضر بستر مناسبی برای تبلیغ مسائل فرهنگی در اختیار جوانان مومن قرار داده است، تصریح کرد: جوانان باید در این فضا مراقبت ویژه‌ای داشته باشند تا از ظرفیت‌ها به نحوی بهره ببرند که درگیر آسیب‌ها و نقشه‌های دشمن نشوند.

محمد علی یاوری مدیر دفتر بسیج دانشجویی ناحیه مقاومت سپاه سبزوار نیز در ابتدای جلسه با بیان اینکه در چند سال گذشته ارتباط دانشگاه و حوزه‌های علمیه در شهرستان به نحو مطلوبی برقرار نشده است، تاکید کرد: این ارتباط با استفاده از ظرفیت دفتر امام جمعه می‌تواند فعال‌تر و موثر‌تر از گذشته ایجاد شود.

وی با اشاره به اینکه در رصد جریانات فرهنگی و علمی دانشگاه‌ها متاسفانه شاهد بروز و ترویج برخی جریانات ضد اسلام و ضد ارزش بوده ایم عنوان کرد: البته این جریانات در حال حاضر جریانات قالب دانشگاه‌ها نبوده که نیازمند توجه بیشتر در صیانت از این فضا هستیم.


ارسال نظرات
پر بیننده ها