فرمانده نیروی انتظامی دهگلان در یادواره شهدای دانش آموزی

ماهواره اسلحه برنده‌ای است که باعث از هم گسیختگی کانون خانواده‌ها شده است

فرماند نیروی انتظامی دهگلان گفت: مسلمانان باید به قرآن که نسخه اصلی زندگی است رجوع کنند.
کد خبر: ۸۹۹۰۹۹۰
|
۳۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، سرهنگ عزیزی فرمانده نیروی انتظامی شهرستان دهگلان صبح امروز در یادوراه شهدای ۴۱۵ شهید کردستان و شهیده سمیرا حسین پناهی از شهدای دانش آموز شهرستان دهگلان گفت: تبیین فرهنگ شهید و شهادت در جامعه به ویژه در بین نسل جوان امری ضروی است، چرا که دانش آموزان باید این فرهنگ را سرلوحه زندگی خود قرار دهند.

وی افزود: آموزش و پرورش نقش تأثیرگذاری در ترسیم آینده کشور دارد و معلم، دانش آموزان و فرهنگیان نیز باید پیوسته بدانند که دفاع همیشه ادامه دارد و باید بصیرت همیشگی به مسائل پیرامونشان داشته باشند.

فرمانده نیروی انتظامی دهگلان در ادامه گفت: بنا به فرمود: ه مقام معظم رهبری زنده نگه داشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست بنابراین فرهنگیان و دانش آموزان باید با سلاح قلم و با افزایش بصیرت انقلابی در پی بازشناسی شهدا و معرفی آنان به نسل‌های جدید باشند.

وی افزود: همچنان که شهدای دانش آموز جان خود را فدای انقلاب کرد و وظیفه دانش آموزان این است که امروز ادامه دهنده راه آنان بوده و در راستای تحقق اهداف شهدای والامقام و ارزش‌های انقلاب اسلامی تلاش کنند.


عزیزی با بیان اینکه قشر دانش آموز در دفاع مقدس در مقابله با دشمن نقشی مهم ایفا نموده است، گفت: در استان کردستان بیش از ۴۱۵ شهید دانش آموز در دوران دفاع مقدس تقدیم نظام اسلامی شده است.

ماهواره اسلحه برنده‌ای است که باعث از هم گسیختگی بنیان خواده‌ها می‌شود

فرمانده نیروی انتظامی دهگلان با اشاره به آثار مخرب ماهواره در خانواده آنرا را اسلحه برنده‌ای دانست که باعث از هم گسیختگی بنیا خانواده‌ها می‌شود.

وی در ادامه گفت: متاسفانه امروز قرآن که نسخه اصلی زندگی جامعه اسلامی است دشمن با استفاده از ماهواره و ترویج برنامه‌های ضد اسلامی باعث فراموشی این کتاب آسمانی در میان جوامع اسلامی شده است.

عزیزی ضمن تاکید برآشنای یبیشتر دانش آموزان وخانواده‌های آنان با ماهواره و آسیب آن گفت: شبکه‌های ماهواره‌ای موجب عدم تمرکز دانش آموزان برای تحصیل و مطالعه دروس می‌شود وبخش اعظم وقت دانش اموزان صرف تعریف فیلم‌ها و برنامه‌های دیده شده از ماهواره می‌گردد و لذا از مباحث علمی باز می‌مانند.

فرمانده نیروی انتظامی دهگلان با بیان اینکه یکی از ابزار قدرتمند دشمن ماهواره است، گفت: دشمن به وسیله ماهواره و پخش برنامه ‏های مختلف ضد فرهنگ اسلامی تلاش می‏ کند که نسل جوان و خانواده‌های ما را به سمت برنامه‌های ضد اسلامی سوق دهند.

عزیزی در پایان خاطر نشان کرد: ماهواره بیشتر از آن که سود داشته باشد، ضرر دارد و باعث از هم پاشیدن بنیان خانواده ‏های ما در ترویج فرهنگ بی بندوباری در جامعه اسلامی ما می‌شود.
 
انتهای پیام/7727
 
 
ارسال نظرات
آخرین اخبار