خبرهای داغ:
معاون فضای مجازی صداو سیمای جمهوری اسلامی:
معاون فضای مجازی صداو سیمای جمهوری اسلامی اذعان کرد: نگاه جهان بینی اسلامی سعادت را برای آحاد مردم و بشریت می خواهد و می خواهد همه مردم دنیا در امنیت و آرامش بسر برند.
کد خبر: ۸۹۹۰۹۹۲
|
۳۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین؛ لطف الله سیاهکالی مرادی معاون فضای مجازی صدا و سیمای جمهوری اسلامی در جمع رزمندگان نیپ 82 صاحب الامر (عج) بیان داشت : از برکات جمهور ی اسلامی این است که امنیت به عنوان محور قرارر دارد و مردم امنیت را خوب می فهمند ، با توجه به اینکه در محدوده جمهوری اسلامی دشمنان ناامنی زیادی را ایجاد کردند اما کشور ما از امنیت ویژه ای برخوردار است .
وی تصریح کرد : رسانه ها یکی از عوامل ایجاد امنیت و یا ناپایداری امنیت هستند و یکی از ابزار حکومت ، رسانه است ، اگر رسانه یک خطای را مرتکب شود باعث ناامنی می شود .
سیاهکالی مرادی افزود : رسانه ها تنوع بسیار زیادی دارند و رسانه ملی توانسته بازوی خوبی برای ایجاد امنیت جمهوری اسلامی باشد .
وی ادامه داد : جمهوری اسلامی با نگاه جهان بینی اسلامی سعادت را برای آحاد مردم و بشریت می خواهد و می خواهد همه مردم دنیا در امنیت و آرامش بسر برند.
معاون فضای مجازی صداو سیمای جمهوری اسلامی تشریح کرد: امروز جمهوری اسلامی توانسته با بهره گیری از مبانی اسلام ، مردم و رهبری هوشمندانه به گونه ای کسب قدرت کند که اگر تا دیروز ما در تلاش بودیم که به دنیا بگوییم ما یک قدرت هستیم وما را به رسمیت بشناسند اما امروز نیاز نیست ما را به رسمیت بشنایند و یا نشناسند ، ما امروز قدرت منطقه ای هستیم .
وی خاطر نشان کرد: امروز جمهوری اسلامی با کمترین هزینه و کمکهای مستشاری و کمی هم کمک نظامی در منطقه حضور فعال دارد این در حالی است که آمریکا در زمان بوش پسر رئیس جمهور آمریکا با پول زیاد و چنین هزار نفر نیرو وارد منطقه ما شد و امروز هم برای ماندن در منطقه از کشورهای منطقه پول می گیرد تا آن ها را نگه دارد.
سیاهکالی مرادی بیان داشت : با اینکه جمهوری اسلامی در تحریم صد در صد بوده است اما در درون خود قدرت ایجاد کرده و در منطقه نفوذ کرده است ، مرز های جمهوری اسلامی خیلی گسترده شده است ، ما در بیرون مرزها هدف گزاری می کنیم و از آنجایی که ایده جمهوری اسلامی برگرفته از عدم تجاوز است به کشورهای دیگر منطقه هم یاد می دهیم که چگونه تولید قدرت کنند .
وی ادامه داد : نوع مدیریت جمهوری اسلامی در دانشگاههای دنیا مورد بحث قرار می گیرد، دشمنان از حوزه فکری ما می ترسند .
معاون فضای مجازی صداو سیمای جمهوری اسلامی تشریح کرد: حوزه ژئوپلیتیکی منطقه و دنیا تغییر پیدا کرده است ادبیات ما هم باید تغییر کند چون رسانه ها نوین آمدند و مرزها را در نوردیده است .
وی ادامه داد : باید دولت و مجلس سیاست های کلی را اجرا کنند تا مشکلات اقتصادی مردم حل شود تا در شرایط بهتری قرار گیریم ، امریکا امروز در منطقه ضعیف شده است وباید منطقه را ترک کند و حمهوری اسلامی قوی شده است .
8001/پ30/ب

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها