خبرهای داغ:
مسئولان اگر از غصه بمیرند رواست که رهبر انقلاب و امام امت باید خودش را هزینه افرادی کند که از بی لیاقتی آنهاعدالت و فرمان ولایت برزمین مانده است و بر سفره انقلاب به چرا مشغول هستند.
کد خبر: ۸۹۹۱۰۰۷
|
۳۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۹

خبرگزاری بسیج در قزوین، مسئولان جمهوری اسلامی باید پاسخگو باشند که چرا برخلاف فرامین امام و رهبر انقلاب در برخی از آرمانها کوتاهی کردند؟ وقتی روزنامه هلندی دی ولت کرانت ۱۶ ابان ۵۷از امام مستضعفان در پاریس سوال میکنداولین اقدامات یک حکومت اسلامی چه خواهد بود؟ جواب امام مستضعفان جالب توجه می باشد:اولین اقدام این است که همه عوامل فساد و مهمتر اینکه همه انگیزه های فساد در زمینه های اجتماعی،اقتصادی،و سایر زمینه ها با کمال جدیت باید ریشه کن شود."
سوال اساسی که پیش روی مردم و مسئولان قرار دارد بدون پاسخ مانده که چرا هر چه انقلاب به سمت تعالی و پیشرفت می رود پرده هایی از فساد اقتصادی،اجتماعی، سیاسی با گستردگی بیشتر نمایان می شود؟ چرا مسئولان در ابتدایی ترین خواسته امام مستضعفان و رهبری کوتاهی کردند؟چرا مسئولان با سروری بر مردم به خاطر تمام گرانی ها، بیکاری و فقرو فحشا یا بی عدالتی هرگز از مردم عذرخواهی نکردند!
مسئولان اگر از غصه بمیرند رواست که رهبر انقلاب و امام امت باید خودش را هزینه افرادی کند که از بی لیاقتی آنهاعدالت و فرمان ولایت برزمین مانده است و بر سفره انقلاب به چرا مشغول هستند. مسئولان اگر ولایت پذیر هستند نباید کار به جایی برسد که بابت هر اشتباهی از امام امت مایه بگذارند.
باید از خشم ملت بترسید،اگر بدانند که در باطن ذات شما چه می گذرد و باطن برخی برای ملت رو شده است! فرار خائنین و چپاولگران فاسد به هیچ وجه پذیرفته نیست وقتی هیچ مستضعفی از تیغ عدالت نمی تواند بگریزد،هیچ چپاولگر و دانه درشتی هم نباید بگریزد! هنر حکومت اسلامی در برخورد با گردنکشان دانه درشت است و اگر نتوانست برخوردکند هیچ هنری برای اجرای عدالت ندارد.
وقتی کارگراران علی ابن ابیطالب با اهمال و سستی فقر را دامن زدند و فتنه های زیادی را برای زدن پایه های حکومت تدارک دیدند،امام خود کیسه نان بر دوش گرفتند تا بین فقرا و ایتام تقسیم کنند.
هنر ابوموسی اشعری خلع علی از خلافت و سازش با کفر بود که زندگی زیر حکومت علوی با عدالت تاب نیاورد و برای آباد کردن دنیای خود در لباس دین به خیانت پرداخت.

1002/ت20/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها