خبرهای داغ:
مدیرکل حفظ آثار ونشر ارزش های دفاع مقدس استان کرمانشاه خبر داد:

تشییع پیکر یک شهید گمنام در استان کرمانشاه

مدیرکل حفظ آثار ونشر ارزش های دفاع مقدس استان کرمانشاه گفت: یک شهید گمنام در ایام شهادت حضرت زهرا (س) در استان کرمانشاه تشییع و تدفین می گردد
کد خبر: ۸۹۹۱۰۱۲
|
۳۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان کرمانشاه،  از تشییع و تدفین یک شهید گمنام دوران دفاع مقدس همزمان با ایام شهادت حضرت زهرا (س) در استان کرمانشاه خبر داد.

 

سرهنگ محمد علی مرادی گفت: این شهید والا مقام در سال ۱۳۶۲ در عملیات خیبر و در سن ۲۴ سالگی به شهادت رسیده است.

 
 
وی افزود:  زمان دقیق مراسم تشییع این شهید عزیز را روز چهارشنبه ۲ اسفند ۹۶ اعلام کرد و گفت: این مراسم ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه صبح از درب مسجد جامع کرمانشاه آغاز می شود و تا میدان آزادی ادامه خواهد داشت.

 

وی از حضور خانواده معظم شهدا، مردم شریف شهر کرمانشاه و کارکنان و مسئولین ادارات، سازمان ها، نهادها و همچنین فرماندهان، کارکنان نیروهای مسلح استان، پیشکسوتان و ایثارگران دفاع مقدس در این مراسم معنوی خبر داد و گفت: مراسم خاکسپاری نیز راس ساعت ۱۰ و ۳۰ دقیقه در شهرک پرواز، بلوار شهید امجدیان، مجتمع فرهنگی شهید عاصمی انجام می شود.

 

این مسئول از برگزاری مراسماتی نیز توسط هیئت های مذهبی استان با حضور پیکر مطهر این شهید والامقام خبر داد و گفت: مراسم شبی با شهدا در شهرک الهیه مسجد چهارمین شهید محراب طی روز دوشنبه ۳۰ بهمن بعد از نماز مغرب و عشاء و مراسم شب وداع در بلوار طاق بستان مسجد النبی (ص) روز دوشنبه ۳۰ بهمن ساعت ۲۱ و ۳۰ دقیقه برگزار خواهد شد.

 

ارسال نظرات