خبرهای داغ:
رهبرانقلاب بارها به اصلاح ساختار اقتصادی و بانک ها نیز اشاره کردند اما گوش هیچ مسئولی بدهکارنبوده است. امام مستضعفان در پاریس طی مصاحبه ای با روزنامه انگلیسی فاینانشل تایمز جواب صریح و قاطع دادند؛ بهره حرام است باید نظام دیگری درست شود".
کد خبر: ۸۹۹۱۰۱۳
|
۳۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۶

خبرگزاری بسیج در قزوین، جنگ با خدا همان رباست که در جمهوری اسلامی به شالوده اصلی اقتصاد و بانک تبدیل شده و یکی از عوامل اصلی ویرا نگری افتاد کشور می باشد و خدای متعال در قران می فرماید: سود ربا را نابود خواهد کرد و پیامبر اسلام فرمودند: ربا در حکم جنگ با خدا و رسولش است و هر دیناری از آن به اندازه هفتاد بار زنا با محارم خود در خانه خدا معصیت دارد! مراجع تقلید بیش ازصدبار فتوای ربوی بودن بانک ها را اعلام کردند.
فرماندار نکا در برخوردی ناشایست نسبت به جوانانی که در حکم ربوی بودن بانک ها معترض هستند با حمله جانانه خود پرده از رازی مخوف در کشور برداشت. به همگان ثابت شد که برای اصلاح اقتصاد و ربا خواری ، یک جنگ تمام عیار لازم بوده تا بتوان ریشه های محاربین را زد و در قبال آن هزینه زیادی پرداخت کرد.
رهبرانقلاب بارها به اصلاح ساختار اقتصادی و بانک ها نیز اشاره کردند اما گوش هیچ مسئولی بدهکارنبوده است. امام مستضعفان در پاریس طی مصاحبه ای با روزنامه انگلیسی فاینانشل تایمز جواب صریح و قاطع دادند؛ بهره حرام است باید نظام دیگری درست شود".
در طی ۴ دهه از انقلاب وضعیت ربوی بودن بانک ها بدتر شده و مشکلات فراوانی را برای تولید و سایراقتصاد به وجود آورده که دولت ها با توجه به ربوی بودن بانک و سود بدون تولید به توسعه سیستم ربوی بانک ها کمک کردند که نقش مجلس در این خصوص را نمی توان نادیده گرفت.
یکی از اثرات مخرب ربا تن پروی در بدنه مدیریت جامعه و ترویج فسق فجور بوده که به تبع آن جامعه و مردم نیز به دنبال زندگی بدون زحمت بوده تا ره صد ساله را با کارهای خلاف یک شبه طی کنند.
اگر زمینی بایر بماند در روز قیامت از صاحبان خود نزد خدا شکایت خواهد کرد. ربا باعث رانت اطلاعاتی می شود که ربای دانایی بوده و جواب خدا را باید داد. وقتی هر دینار به اندازه هفتادبار زنا به محارم خود در کعبه می باشد! مسئولان بابت لقمه های حرام و اموال ربوی که وارد سفره های مردم می کنند چه توضیحی دارند؟
ربا مرگ را از یاد انسان می برد و خانه های زیادی را ویران کرده و دلهایی که به یاد خدا هستند در مواجهه با ربا تاریک و لانه شیطان می شود.
ربا را می تواند برنده ترین تیغ بی صدای شیطان نامید که بزرگترین گناه و معصیت در محضر الهی بوده لذا در حکومت اسلامی وقتی برجهایی از ربا ساخته می شود هزاران خانه ویران شده یا فردی که ثروت میلیاردی با رانت خودرو در یک معامله به دست می آورد هزاران انسان را به فقر و تنگدستی دچار می کند.
ربا جامعه مومن را با دین بیگانه کرده و لقمه های حرام را درشکم آنها انباشته می کند و در نهایت تیغ به روی امام امت می کشند.فرزندان مسئولانی که با راه اندازی دروغ نیوز تمام دستاورد و خون شهدا را به چالش می کشد و پرچم دارآشوب و فریب می شود حاصل لقمه های حرامیست که در قالب ربای مسئولیت پرورش یافته تا تیشه به ریشه دین و اسلام بزند و در آشوب های امت اسلامی نقش اساسی ایفا کند.
ربا انسان را به ارزش ها بی تفاوت کرده و هیچ خطری را از جانب بیگانگان احساس نمی کند، ربا هفتاد جز دارد که شایع ترین آن رانت و ژن های خوب تراریخته می باشدکه با یک رانت و نسبت آقازادگی به میلیاردها ثروت دست پیدا می کنند.

 1002/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها