حضور فرمانده سپاه بافت در حلقه های صالحین

اگر حضرت زهرا(س) الان بودند چه کار هایی می کردند.
کد خبر: ۸۹۹۱۰۱۸
|
۳۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان:سرهنگ کردی در حلقه صالحین پایگاه حضرت زینب (س) فرمودند باید الگو گیری از زندگی حضرت زهرا (س) در زندگی ما قرار بگیرد 
سرهنگ کردی بیان داشت اگر حضرت زهرا(س) الان بودند چه کار هایی می کردند تا ما به عنوان کسی که الگویمان حضرت زهرا(س) است مسیرمان هموارتر شود؟

دین مبین اسلام دینی جامع, برای همه ی اعصار جامعه ی بشری می باشد؛ بنابراین هر عملی که صدیقه ی طاهره حضرت زهرا ( سلام الله علیها ) در هنگام حیات مبارک خویش انجام دادند, اگر در این زمان بودند, به تناسب زمان و با شرایط خاص این دوران نیز عمل می کردند.

  وی افزودند حضرت زهرا ( سلام الله علیها ) الگوی هر زن و مرد مسلمانی است و بر همه ی ما واجب است از ایشان درس گرفته و او را الگوی خود قرار دهیم. لذا به ذکر برخی از سیره ی عملی حضرت اشاره می کنیم :

1 – عصمت از گناه

2 – مطیع و مدافع ولایت

3 – ارتباط عمیق با قرآن

4– علم و دانش

5– حجاب و نحوه ی پوشش

6– همسرداری شایسته و تربیت فرزندان

7– عبادت , دعا و نیایش

8– ساده زیستی

9– اخلاص و ایثار

باید از خداوند متعال مدد بجوییم و ازحضرت زهرا (س) کمک بخواهیم که زندگی بی بی دوعالم را فقط در بعد ظاهری زندگی و مقدار جهیزیه و زندگی ایشان در فقرو... نبینیم بلکه باید سعی کنیم عملاً رفتارهای حضرت را در زندگی پیاده کنیم . امید است بتوانیم مشی حضرت زهرا سلام اللّه علیها را در زندگی عملی مان  وارد کنیم و اینطور امامانمان را بشناسیم تا با معرفت شناخته باشیم. ان شاء الله

ارسال نظرات