مسئول ستاد یادواره شهدای دودانگه در گفتگو با بسیج:
به منظمور اهمیت و ارج نهادن به شهدا مقرر شد در روز تشییع شهدای گمنام دفاع مقدس ، تابلوی موجود با تابلویی مزین بنام شهدا در میدان ورودی دودانگه(فریم شهر) جایگزین و برای همه تاریخ بدرخشد.
کد خبر: ۸۹۹۱۰۱۹
|
۳۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران سرهنگ پاسدار حسینعلی رضایی در گفتگو با بسیج ضمن تسلیت شهادت بانوی دو عالم، حضرت صدیقه مرضیه، فاطمه زهرا(س) و رجعت پیکر شهدای خوشنام دفاع مقدس به مازندران، عنوان داشت: پیکر سه شهید والامقام دفاع مقدس پس از سی سال بار دیگر فضای دودانگه را با عطر خود معطر می کند.

مسئول ستاد یادواره 148 شهید دودانگه ساری اظهار داشت: این ابدان مطهر، شامگاه چهارشنبه از محور تاکام وارد دودانگه شده و سپس برای وداع مردم دلداده به شهادت، روستای سلاله های زهرایی سنگده وارد این خطه شهید پرور می شود.

حسینعلی رضایی بیان کرد: مراسم وداع با پیکر ابدان سه شهید دفاع مقدس عصر این روز در مسجد 14 معصوم(ع) سنگده انجام  و روز بعد  9 صبح از مقابل سپاه دودانگه تا یادمان شهدا(موسسه فرهنگی شهدای ثارالله) تشییع و تدفین می گردند.

وی در رابطه با پیگیری علت نامگذاری تنها میدان مرکز دودانگه(فریم) افزود: گرچه به دلیل برخی سلایق در ایام فاطمیه و نزدیک تشییع شهدای گمنام شهرداری این شهر با نام گذاری میدان شورا اقدامی عجولانه داشتند، اما پس از پیگیری دلسوزان نظام اسلامی و دلداگان به شهدا، مسئولین متوجه اشتباها سهوی وجود آمده شدند و به منظمور اهمیت و ارج نهادن به شهدا مقرر شد در روز تشییع شهدای گمنام دفاع مقدس ، تابلوی موجود با تابلویی مزین بنام شهدا در میدان ورودی دودانگه(فریم شهر) بدرخشد.

خبرگزاری بسیج مازندران، حدود دو هفته گذشته با توجه به اینکه دودانگه دارای بیش از 148 شهید دفاع مقدس بوده و از طرفی مردم این خطه  علوی دلدادگی به خاندان عصمت و طهارت دارند، علی رغم انتظارات عمومی مومنین  شورای فریم شهر در اقدامی تامل بر انگیز در حالیکه مردم خطه در این ایام مهیای استقبال از شهدا گمنام بوده ، تنها میدان شهر به میدان شورا نامگذاری و نصب شد که موجب نگرانی و اعتراض مومنین و دلدادگان مکتب ایثار و شهادت و ائمه(ع) را گردید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها