سانداكاران هرمزگانى در باكو خوش درخشيدند
پنج ووشوكار هرمزگانى در بخش ساندا كه به منظور شركت در تورنمنت بين‌المللى باكو عازم كشور آذربايجان شده بودند با كسب ٤ طلا و ٢ نقره به كار خود پايان دادند.
کد خبر: ۸۹۹۱۰۳۵
|
۳۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج هرمزگان؛پنج ووشوکار هرمزگانى در بخش ساندا که به منظور شرکت در تورنمنت بین‌المللى باکو عازم کشور آذربایجان شده بودند عصر یکشنبه ٢٩ بهمن ماه جارى با کسب ٤ طلا و ٢ نقره به کار خود پایان دادند.

این پنج سانداکار همگى از باشگاه خلیج فارس به تورنمنت بین‌المللى باکو اعزام شده بودند تا خود را در رویدادى با سطح بالا محک بزنند.

در رده سنى نوجوانان ابراهیم عرشی زاده در وزن ۴۲- کیلوگرم به مدال نقره دست یافت، در همین رده سنى نیز محمد نجفی در وزن ۳۸- کیلوگرم و طاها پشت کوهی در وزن ٣٠- کیلوگرم طلایى شدند و آریا بهرامی در وزن ۴۸- کیلوگرم جوانان هم به کسب مدال نقره این دوره از رقابت ها بسنده کرد.     

سعید شریفی مربى تیم اعزامى نیز در وزن ٩٠+ کیلوگرم بزرگسالان با کسب دو مدال طلا در استایل ساندا و کیک بوکسینگ به کار خود پایان داد.

شریفى توانست کمربند قهرمانى این دوره از رقابت‌ها را نیز از آن خود کند و کاپ بهترین فایتر را از سوى کمیته برگزارى مسابقات کسب نماید.

سعید شریفى از سوى کمیته برگزارى مسابقات به تورنمنت حرفه اى MMA (مبارزه آزاد در قفس) که قرار است شهریورماه سال آینده در کشور گرجستان برگزار شود، دعوت شد.

تورنمنت بین المللى باکو از ٢٧ بهمن ماه جارى در کشور آذربایجان آغاز و تا ٣٠ بهمن ادامه دارد.

ارسال نظرات