مصطفی برزگر
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام:
نماینده ولی فقیه در ایلام گفت: تبعیت از ولایت میراث جاودان حضرت زهرا (س) است و حضرت صدیقه طاهره اولین شهید راه نورانی دفاع از امامت و ولایت است و ایثارگری این بانوی بزرگ در سراسر تاریخ می درخشد.
کد خبر: ۸۹۹۱۰۶۱
|
۳۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۳

به گزارش خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام والمسلمین "محمدنفی لطفی" نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام، در جمع کارکنان سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام ، بمناسبت ایام سوگواری حضرت صدیقه طاهره(س) گفت: تبعیت از ولایت میراث جاودان حضرت زهرا (س) است.
نماینده ولی فقیه در استان اظهار کرد: حضرت صدیقه طاهره(س) اولین شهید راه نورانی دفاع از امامت و ولایت است و ایثارگری این بانوی بزرگ در سراسر تاریخ می درخشد.
وی افزود: حضرت زهرا(س) با خطبه فدکیه خود حقانیت امامت و ولایت را اثبات و خط بطلانی بر سایر مسیر ها کشید.
حجت الاسلام والمسلمین لطفی عنوان کرد: کسانی که از رسول خدا و امیرمومنان و حتی از اسلام کینه داشتند بعد از رحلت پیامبر نقاب را از چهره برداشته و به خانه وحی حمله ور شده و آن را به آتش کشیدند.
امام جمعه ایلام خاطر نشان کرد: حضرت زهرا انسان کامل و سیده زنان دو عالم است و هیچ بانویی تاکنون به مقام دختر نبی مکرم اسلام نرسیده و نخواهد رسید.
نماینده ولی فقیه در استان با ذکر حدیثی از پیامبر(ص) تاکید کرد: پیامبر فاطمه(س) را پاره تن خود معرفی کرده و اعلام کردند که هر کس آن را بیازارد مرا آزرده ولی منافقین بعد رحلت رسول الله حضرت صدیقه طاهره را به شهادت رساندند.
امام جمعه ایلام افزود: حضرت فاطمه زهرا(س) الگوی کامل برای زنان مسلمان و حتی جهان است زیرا که وی اسوه تقوا، ایمان، اخلاق، زهد، علم و ولایتمداری است

 

ارسال نظرات