یادواره شهدای گمنام، مدافع حرم و شهید "مجید مؤمن آبادی"با حضور سردار عبدالفتاح اهوازیان از فرماندهان دوران دفاع مقدس؛ در روستای مؤمن آباد برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۹۱۰۷۶
|
۳۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از سرخه، یادواره شهدای گمنام، مدافع حرم و شهید "مجید مؤمن آبادی" با حضور جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی و مردم ولایتمدار و شهیدپرور از سرخه و روستاهای تابعه آن به ویژه مردم روستای مؤمن آباد  در هیئت حضرت ابوالفضل العباس«ع» مؤمن آباد برگزار شد.

در این یادواره سردار اهوازیان از فرماندهان دوران دفاع مقدس بیان کرد: سیره شهدا دفاع از حریم ولایت بوده و  هست و این درس بزرگ را به تبعیت از حضرت زهرا(س) فرا گرفتند.

وی با اشاره به اینکه 40 سال است از انقلاب می گذرد، گفت: انقلاب اسلامی ایران پویا و با ثبات در حال حرکت است.

سردار اهوازیان بیان کرد: امروز پیام انقلاب که از بطن و متن مساجد و حوزه های علمیه آغاز شد؛ نه تنها در سراسر ایران بلکه کل منطقه خاورمیانه و جهان فراگیر شده است.

این فرمانده دوران دفاع مقدس افزود: هیچ دسیسه ای نمی تواند ضربه ای به این انقلاب وارد کند؛ چرا که انقلاب ما پویا و زنده است؛ و مبنای و اساسش دینی و اسلامی است.

سردار اهوازیان ادامه داد: دشمنان از بدو تولد انقلاب اسلامی هر روز به شکل و شیوه ای در صدد فتنه انگیزی علیه ملت و انقلاب بوده و هستند.

وی به دستاوردهای انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: بصیرت، آگاهی و دشمن شناسی از مهمترین عناصر و دستاوردهای انقلاب است و امام خمینی (ره) به ما آموخت ما مأمور به تکلیفیم؛ مأمور به نتیجه نیستیم و باید گوش به فرمان ولی امر زمانمان باشیم.

سردار اهوازیان با تأکید بر اینکه قدر انقلاب را بدانیم، گفت: شهدا به گونه ای عمل کرده اند که امروز مایه ترس و هراس دشمنان شده اند؛ باید یاد و نامشان را گرامی بداریم .

در پایان از خانواده شهدا با اهدای هدایایی توسط شورای اسلامی ودهیاری،وشورای فرهنگی تقدیر به عمل آمد.

مداحی کربلایی جعفر غلام و اجرای سرود توسط گروه میثاق از دیگر برنامه های این یادواره بود.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها