خبرهای داغ:
با گازدار شدن 3 روستای دربهان، سولی دره و شبانک، شهرستان تاکستان با دارا شدن 100 درصد خانوارهای شهری و روستایی خود از نعمت گاز طبیعی به فهرست شهرستان های سبز کشور پیوست.
کد خبر: ۸۹۹۱۱۳۳
|
۳۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، اسماعیل مفرد بوشهری مدیرعامل شرکت گاز قزوین گفت: از مجموع 91 روستای بالای 20 خانوار شهرستان تاکستان 88 روستا به شبکه سراسری گاز متصل بودند که با گازرسانی به سه روستای باقیمانده در دهه فجر امسال تمامی روستاهای واجدالشرایط این شهرستان گازدار شدند.
وی گفت طبق تعاریف وزارت نفت شهرستان هایی که 100 درصد خانوارهای شهری و بالای 95 درصد خانوارهای روستایی آنان از گاز طبیعی به عنوان سوخت اصلی خود استفاده کنند به عنوان شهرستان سبز شناخته می شود که در حال حاضر شهرستان تاکستان واجد این شرایط می باشد.
مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین با اشاره به این مطلب که در سال 1396 تعداد مشترکین گاز در منطقه تاکستان 801 مشترک افزایش یافته است اظهار داشت خوشبختانه بسترهای مناسب گازرسانی در منطقه تاکستان فراهم است به گونه ای که هزار و 767 واحد تجاری و صنعتی به همراه 6 جایگاه CNG در حال حاضر مشترک گاز هستند و امیدواریم صنایع این منطقه بیش از پیش پذیرای گاز به عنوان سوختی پاک و ارزان برای واحدهای خود باشند.
1001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها