رسیدگی به پرونده سارقان زورگیر تهران و اطراف تهران که حتی در کرج نیز سرقت هایی انجام داده بودند با بازداشت دو متهم زن به سرانجام رسید.
کد خبر: ۸۹۹۱۱۶۹
|
۳۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج، رسیدگی به این پرونده که در ابتدا یک سرقت معمولی به نظر می‌رسید از اردیبهشت ماه سال جاری آغاز شد.

از آن زمان و با گذشت مدتی اندک سرقت های سریالی یک باند سرقت با شیوه و شگرد مشخص در تهران و اطراف تهران شدت گرفت.

بنابر اطلاعات مندرج در پرونده مشخص شد اعضای باندی متشکل از چهار نفر که همواره دو نفر از اعضا دو دختر بودند با حقه اینکه مسافربر هستند مردان جوان را سوار خودروی خود می کردند و در اطراف شهر با زور چاقو و تهدید و کتک از مالباختگان اموالشان را می گرفتند.

یکی از شکات که مرد جوانی بود با مراجعه به دادسرا در طرح شکایت خود گفت: راس ساعت 5 بعدازظهر قصد بازگشت به خانه را داشتم. خانه ما در شهریار است و سوار یک خودرو که دو مسافر خانم و یک مسافر آقا داشت شدم. 

وی در مورد سارقان و شیوه شان نیز چنین توضیح داد: خودرو در حال حرکت بود که راننده و مسافر مرد مرا با چاقو تهدید کردند و از من پول و گوشی و اموال با ارزشم را گرفتند.

با ثبت این اطلاعات در پرونده تلاش های پلیسی به جریان افتاد و بالاخره چند هفته پیش دو متهم اصلی پرونده که مرد بودند بازداشت شدند اما همچنان طعمه ها متواری بودند که اینها نیز دو زن مسافرنما بودند.

تحقیقات در این پرونده بالاخره به سرانجام رسید و این دو زن نیز بازداشت و با تجمیع پرونده در اختیار دادسرای جنایی تهران قرار گرفتند.

این دو زن جوان دیروز در شعبه هشتم دادسرای جنایی تهران روبروی بازپرس کامران رضوانی قرار گرفتند و با اعلام ندامت از کرده شان مدعی شدند تنها در یکی از سرقت ها شرکت کرده اند و آنجا نیز از ماجرای سرقت بیخبر بودند و فقط برای گذران اوقات فراغت سوار ماشین دو متهم مرد پرونده شده بودند. 

گفتنی است هر دو متهم در اختیار اداره یازدهم آگاهی تهران قرار گرفتند تا تحقیقات در این زمینه تکمیل شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها