مسئول سازمان بسیج اصناف خراسان رضوی تاکید کرد: نیاز به تحولات بنیادی در حوزه‌اقتصادی کشور با فشار‌های چهار دهه‌ی اخیر استکبارجهانی هر روز بیشتر از روز پیش احساس می‌شود.
کد خبر: ۸۹۹۱۱۷۹
|
۳۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ سرهنگ پاسدار قوی پنجه در همایشی با محوریت انقلاب و اقتصاد در میان جمعی از پاسداران و بسیجیان و رؤسای اتحادیه‎های سپاه ناحیه میثم مشهد در مسجد توفیقی که با حضور جانشین فرمانده محترم سپاه امام رضا (ع) برگزار شد؛ در گزارشی پیرامون جذب بسیجیان اصناف و اقامه نماز اول وقت در همۀ بازار و اجرای برنامه‌های امربه معروف و نهی از منکر در اطراف حرم مطهر امام رضا (ع) توسط فرماندهان و بسیجیان بیان داشت: مساجد و پایگاه‌های فرهنگی در طول هشت سال جنگ تحمیلی علاوه بر جذب بسیجیان و اقشار مختلف مردم برای حضور در عرصه‌های دفاع مقدس، پشتوانه بزرگ فرهنگی برای سربازان ولایت و جان‌برکفان دفاع از خاک و امنیت کشور بود.

وی در ادامه بیان داشت: ترویج و تبلیغ ارزش‌های اسلامی نیازمند توجه ویژه با تصویب و تخصیص اعتبارات خاص است.
 
قوی پنجه ابراز داشت: نیاز به تحولات بنیادی در حوزه‌اقتصادی کشور با فشار‌های چهار دهه‌ی اخیر استکبارجهانی هر روز بیشتر از روز پیش احساس می‌شود و باید اذعان داشت که مقام‌معظم‌رهبری به عنوان عالی‌ترین مرجع تعیین کننده سیاست‌های کلان نظام این واقعیت را در سال‌های بسیار دور به ما یادآوری فرموده اند و متأسفانه اقدامات اجرایی برای تحقق آن، از سرعت لازم و جامعیت کافی برخوردار نبوده‌است.

وی درپایان به ویژگی‌های اقتصادمقاومتی پرداخت وخاطرنشان کرد: اقتصادمقاومتی شیوه‌های تولیدی‌ای را دنبال می‌کند که به استحکام فرایند‌های مقاومت برابر تکانه‌های خارجی و داخلی اقتصاد بینجامند. امام‌خامنه‌ای (مدظله‌العالی) این اقتصاد را برخوردار از مجموعه‌ای کامل از عناصراقتصادی می‌دانند و تاکید بر اهمیت اصلاح الگوهاى تولید، مصرف و پرهیز از اسراف و داشتن یک نظام اخلاقی معین، اهتمام‌ مضاعف، کار مضاعف، حرکت‌عمومی تحت‌عنوان جهاداقتصادى، تولیدملى، حمایت از کار و سرمایه ایرانى و مدیریت‌جهادی را از عناصر این اقتصاد برمی‌شمارند. در واقع معظم‌له به شکلی هوشمندانه طی سال‎های گذشته ضمن پیگیری این مطالبه تاریخی، آن را ابزاری پیش‌برنده دانسته‌اند که قادر است حرکت‌عمومى کشور را در زمینه‌های اقتصادی ساماندهى کند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها