طی یک عملیات 13 ساعته توسط نجاتگران هلال احمر آذربایجان شرقی صورت گرفت؛

نجات دو تن از هموطنان تبریزی گرفتار در برف و کولاک از خطر حتمی در محور روستایی

نجاتگران جمعیت هلال احمر شهرهای تبریز، شبستر و تیم واکنش سریع استان طی یک عملیات مشترک سخت و نفسگیر توانستند دو تن از هموطنان گرفتار در برف و کولاک را از خطر حتمی نجات دهند.
کد خبر: ۸۹۹۱۱۸۹
|
۳۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان، بدنبال دریافت خبر گرفتاری دو تن از هموطنان در محور فرعی روستای طرزم  از توابع شبستر   در برف و کولاک شدید و زمینگیر شدن خودروهایشان، بلافاصله برابر هماهنگی اتاق eoc  مرکز کنترل و هماهنگی عملیات های امدادی جمعیت هلال احمر استان، تیم امدادی پایگاه بین شهری شهدای سفید کمر جمعیت هلال احمر شبستر به محل مورد نظر اعزام می شود.

نجات دو تن از هموطنان تبریزی گرفتار در برف و کولاک از خطر حتمی در محور روستایی

با توجه به مسدود بودن محور در اثر بارش شدید برف و کولاک، امکان ادامه مسیر برای تیم اعزامی  و خودروهای راهداری میسر نشده و متعاقبا در خواست اعزام نیروهای پشتیبان از مرکز استان می نمایند که یک تیم واکنش سریع  و یک تیم از شعبه تبریز به همراه دو دستگاه خودروی کمکدار و یک دستگاه خودروی آرگو که قابلیت حرکت در روی برف را دارا می باشد به محل اعزام می شوند.

نجات دو تن از هموطنان تبریزی گرفتار در برف و کولاک از خطر حتمی در محور روستایی

نجاتگران هلال احمربا استفاده از خودروی آرگو و بعد از طی مسافتی طولانی خود را به افراد گرفتار در برف و کولاک رسانده و نسبت به انتقال آن ها به مکان امن اقدام و عملیات  راس ساعت 24 شب با موفقیت به پایان رسید .

در این عملیات 13 ساعته  12 تن از نجاتگران  شهرهای تبریز و شبستر و تیم واکنش سریع استان با بهره گیری از  5دستگاه  خودروی امدادی  ایفای نقش کردند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار