خبرهای داغ:
فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی:
فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی با بیان اینکه برای ترویج فرهنگ شهادت باید هزینه دهیم گفت: عزت ایران اسلامی مرهون خون شهدا است. امروز این عزت شهداست که اسرائیل را به زانو درمی آورد.
کد خبر: ۸۹۹۱۲۰۳
|
۳۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، سردار علی قاسمی فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) استان ظهر امروز در مراسم وداع با شهدای گمنام در اداره کل کمیته امداد امام خمینی(ره) بیرجند با تاکید بر اینکه شهدا را باید تکریم کنیم اظهارداشت: عزت اسلام و مسلمین از شهدا و برگرفته از مکتب عاشوراست و هدف شهدا حرکت در راه اسلام بوده است.

وی با بیان اینکه راه شهدا ماندنی، استوار، همیشگی و پایدار است و موجب نجات ملت های اسلامی می شود افزود: شهدا عزیز هستند و نباید بگذاریم شهدای ما غریب شوند.

قاسمی با بیان اینکه برای ترویج فرهنگ شهادت باید هزینه دهیم خاطرنشان کرد:عزت ایران اسلامی مرهون خون شهدای انقلاب، دفاع مقدس و امروز است. امروز این عزت شهداست که اسرائیل را به زانو درمی آورد.

وی با بیان اینکه ترس سران اسرائیل و آمریکا ناشی ازعزت و فکر شهداست افزود: نخست وزیر رژیم صهیونیستی در سازمان ملل تکه آهن پاره را به دست می گیرد و می گوید این پهباد ایرانی است و هنوز نمی داند که تمام بخش های اسرائیل توسط پهبادهای ایرانی فیلم برداری شده است.

فرمانده سپاه استان با بیان اینکه فکر شهدای دفاع مقدس تن استکبار را به لرزه انداخته است گفت: چه خبر است که این همه علیه ایران هر روز شورای امنیت تشکیل می شود و مصوبه دارند؟ چرا آمریکا تمام هم و غمش را گذاشته ایران را تحریم کند؟

وی متذکر شد: اقتدار ملی ایرانیان به خاطر فرهنگ شهید و شهادت است که اگر از این فرهنگ دست برداریم چه فرقی داریم با عربستان، مصر و الجزایر در حالیکه آنها مدعی اند در خیلی بخش ها از ما جلو ترند.

سردار قاسمی با تاکید بر اینکه عظمت ایران ازآن شهداست ادامه داد: شهدا مایه خیر و برکت در ایران هستند شهید محسن حججی مردم دنیا را به حرکت و قیام واداشت و تحول ایجاد کرد. راه کربلا که باز شد به برکت خون شهداست.

 وی یادآور شد: 6هزار شهید مفقود در کشور داریم که ممکن است تعدادی تفحص نشوند گفت: امروز شهدای گمنام به استان ما آمدند . همه پیروزی، عزت و ایستادگی 40 ساله ملت ایران به برکت خون شهداست و مراسم تشییع تجدید میثاق با شهداست.

فرمانده سپاه استان با اشاره به شاخصه های دیگر شهدا افزود: شهدا در جایگاه صدیقین در بهشت قرار می گیرند. اخلاص، وفای به عهد و ولایتمداری در عمل از شاخصه های شهدا است.

وی با بیان اینکه امروز خیلی از ما به تکالیف خود عمل نمی کنیم متذکرشد: رهبر انقلاب ما را از خوی اشرافی گری منع کردند در حالیکه خصلت اشرافی گری در روحیه انسان است و انسانها دنبال رفاهیات و دنیاطلبی هستند.

قاسمی با بیان اینکه شهدا بیشتر از قشر پابرهنه جامعه هستند ادامه داد: کسانی که پای پرچم جمهوری اسلامی ایستادند محرومین و مستضعفین هستند و ارزش کار در کمیته امداد برای خدمت به محرومین از جهاد در راه خدا کمتر نیست.

وی با بیان اینکه تکلیف شهدا دفاع و ایستادن در مقابل استکبار بود گفت: میز ایران در آمریکا به یک سازمان همچون سازمان جاسوسی آمریکا تبدیل شده و به آنهایی که علیه ایران کار می کنند بهره دهی می کنند.

فرمانده سپاه استان با تاکید بر اینکه دشمن دنبال این است که فرهنگ شهید و شهادت نباشد خاطرنشان کرد: ما باید عامل به قرآن باشیم  و به ارکان نظام و دستورات رهبری ایمان داشته باشیم نه اینکه شبهات علیه امام و رهبری را در فضای مجازی بلافاصله منتشر می کنیم.

وی با بیان اینکه ما نیز می توانیم رهرو شهدا باشیم اظهار داشت: در جلسه شهدا برای الگوگیری نشسته ایم تا ما نیز در راه صالحین و صدیقین گام برداریم و برای عاقبت به خیری از شهدا مدد بگیریم.

سردار قاسمی ادامه داد:  سفر شهدا  الهی است و با اخلاص کامل بالاترین معامله را با خدا انجام دادند و در درجات عالی بهشت وارد می شوند.

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها