خبرهای داغ:
امام جمعه ابهر:

سپاه و بسیج و نماز جمعه‌ها خار چشم دشمنان هستند

امام جمعه ابهر با بیان اینکه سپاه و بسیج و نماز جمعه‌ها خار چشم دشمنان هستند، گفت: فرهنگ دینی و فرهنگ ایثار و شهادت ما خار چشم آنها است و از همین رو است که از هر راهی به آنها حمله می کنند و می خواهند آنها را نابود کنند.
کد خبر: ۸۹۹۱۲۳۸
|
۳۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۹:۴۰

سپاه و بسیج و نماز جمعه‌ها خار چشم دشمنان هستندبه گزارش خبرگزاری بسیج از رزن، حجت الاسلام جعفر رحیمی در یادواره 17 شهید روستای نظام آباد از توابع شهرستان با اشاره به اهمیت برپایی این مراسمات اظهار داشت: ‌هر جایی که نام و یادی از ائمه(ع) و شهدا برده شود مدینه فاضله خواهد بود و همان جا قطعه ای از بهشت است.

وی افزود: میزبان این مراسمات خود این بزرگواران هستند و تمام افراد شرکت کننده دعوت شده خود این بزرگواران هستند.
امام جمعه ابهر تصریح کرد: ‌حضرت فاطمه(س) و شهدای گرانقدر کشور ما وجه مشترکی داشتند و آن دفاع از ولایت بود و هر دو مدافع ولایت و شهید دفاع از ولایت بودند.

امام جمعه ابهر با بیان اینکه خداوند با کتاب کریم خود می‌خواهد انسان با کرامت تربیت کند، ابراز داشت: انسان با کرامت انسانی با غیرت خواهد بود و مردی که اجازه دهد کسی در حریم زندگی وی تجاوز کند بی‌غیرت است، اگر مسئولی اجازه تجاوز به خاک و مال و ناموس کشور را به بیگانگان دهد، بی‌غیرت است.

وی برخورد غیورانه در قبال دین را از تأکیدات دین عنوان کرد و افزود: انسان با غیرت اجازه توهین به دین خود را به کسی نمی‌دهد از این‌رو شهیدان با تأسی از مادر سادات حضرت فاطمه(س) با شجاعت و غیورانه از مکتب اهل بیت(ع) دفاع کردند.

رحیمی با بیان اینکه شهدا با غیرت خود در مقابل تمام عالم ایستادند و اکنون نوبت ما و مسئولان ما است، ادامه داد: سياستمداران و دولتمردان ما باید با عنايت و توجه بيشتر رفت و آمدهاى سران كشورها به ايران اسلامى را رصد کرده و هوشمندانه و با صلابت در حوزه ديپلماسى ظاهر شوند.

وی با بیان اینکه سپاه و بسیج و نماز جمعه‌ها خار چشم دشمنان هستند، گفت: فرهنگ دینی و فرهنگ ایثار و شهادت ما خار چشم آنها است و از همین رو است که از هر راهی به آنها حمله می کنند و می خواهند آنها را نابود کنند اما این را نمی دانند که مردم ما با بصیرت هستند و اجازه این کار را به آنها نخواهند داد.

امام جمعه شهر ابهر به مقام و منزلت بالای حضرت زهرا(س) اشاره کرد و افزود:‌ مقام حضرت زهرا(س) از تمام پیامبران به جز پیامبر خاتم(ص) بالاتر بوده و این جهان به یُمن وجود ایشان بر پا شده و مقام و منزلت حضرت زهرا(س) آنچنان بالا است که در ذهن‌ها نمی گنجد و زبان از بیان آن قاصر است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار