خبرهای داغ:
راوی کشوری دوران دفاع مقدس در اولین یادواره کبوتران حرم:

شهدا رهروی زینبی می خواهند

راوی دوران دفاع مقدس با بیان این که شهدا نمی خواهند که حرف امام زمین بماند گفت: شهدا رهروی زینبی وار می خواهند وحق این است که راه شهدا را ادامه دهیم .
کد خبر: ۸۹۹۱۲۴۵
|
۰۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، مراسم وداع با ۲ شهید گمنام  واولین یادواره 72کبوتران حرم  مدفون در بقاع متبرکه استان خراسان جنوبی در امام زاده عبدلله روستای کارشک  شهر خضری دشت بیاض  برگزار شد.

 دراین مراسم حسن باخرد از راویان دوران دفاع مقدس با بیان این که شهدا جانشان را فدای ولایت کردند گفت: شهدا انسان های عادی و معمولی بودند که پله پله تا خدا رفتند و ملائکه شدند .

وی افزود: شهدای ما پنج ویژگی داشتند که هیچ کس ندارد واین ویژگی ها شهدای ما را شاخص کردند.

با خرد ادامه داد:ما انسانهای عادی را عزرائیل قبض روح می کند وشهیدان را خدا قبض روح می کند؛ شهید معرکه غسل ندارد ؛ شهید معرکه کفن ندارد ؛ شهیدمعرکه مرده محسوب نمی شود و زنده است و شهید  از لحظه ریخته شدن خونش قدرت شفاعت دارد .

 راوی دوران دفاع مقدس با بیان این که شهدا نمی خواهند که حرف امام زمین بماند گفت: شهدا رهروی زینبی وار می خواهند وحق این است که راه شهدا را ادامه دهیم .

وی افزود: آنها می خواهند که پشتیبان ولایت فقیه باشیم و همان طور که بیان شد آنها فقط یک حرف دارند و حرفشان هم این است که " حرف ِ امام روی زمین نماند" .

 با خرد در بخش دیگری از سخنان خود گفت: حماسه 8 سال دفاع مقدس بدون شك يكي از ماندگارترين دوران تاريخ پر فراز و نشيب ايران است كه درس هاي زيادي بخصوص به نسل جوان ايران زمين آموخت و انتقال فرهنگ ایثار و شهادت،  بیان رشادت ها و از جان گذشتگی رزمندگان اسلام در طول 8 سال دفاع مقدس مهم ترین اهداف در روایتگری هاست که بهره گیری از خاطرات رزمندگان دفاع مقدس، روایت خاطرات و به تصویر کشیدن فضای معنوی حضور رزمندگان در جبهه ها، در افزایش آگاهی جوانان اثرگذار خواهد بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار