باید تلاش زیادی برای نزدیکی بین نسل سوم و نسل اول انقلاب صورت گیرد و نسل اول انقلاب نیز باید قدم های بیشتری برای این همگرایی برداشته و فاصله ذهنی و فکری ایجاد شده را کاهش دهد.
کد خبر: ۸۹۹۱۲۶۶
|
۳۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، استاندار زنجان در جلسه آغاز فعالیت رسمی مجمع مشاورین جوان با اشاره به اینکه باور عمیق به بانوان و جوانان در جامعه کمرنگ شده است، گفت: ایجاد فضای گفتگوی مناسب میان مسئولان و جوانان ضروری است

اسداله درویش ‌امیری افزود: متاسفانه در بین مدیران و سطح جامعه، باور به نقش بانوان و جوانان کمرنگ شده است، باید باور به بانوان و جوانان در سطح جامعه پر رنگ شود و البته زمانی این زمینه ایجاد می گردد که همگرایی لازم بین جوانان و مسئولان وجود داشته باشد.

وی اظهار داشت: متاسفانه در سطوح مدیریتی، در گذشته کادرسازی لازم صورت نگرفته است، به عنوان مثال در انتخاب معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری زنجان، مولفه های مهمی همچون جوان بودن، دانش آموخته بودن از دانشگاه معتبر، کیفیت تحصیلی مناسب و دارا بودن حداقل تجربه اجرایی، مدنظر بود که با بررسی های لازم، گزینه نهایی انتخاب شد، اما برای انتخاب نهایی، حاشیه سازی و فضاسازی زیادی صورت گرفت.

استاندار زنجان تصریح کرد: فعالیت سیاسی بدون درنظر داشتن تقوای لازم، سرپوش گذاشتن بر مشکلات و انتقام جویی سیاسی، موجب آسیب وارد شدن به جامعه و به خصوص به قشر جوان می شود.

اسداله درویش ‌امیری افزود:باید تلاش زیادی برای نزدیکی بین نسل سوم و نسل اول انقلاب صورت گیرد و نسل اول انقلاب نیز باید قدم های بیشتری برای این همگرایی برداشته و فاصله ذهنی و فکری ایجاد شده را کاهش دهد.

 

 

ارسال نظرات