معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان مرکزی مطرح کرد

رشد ۲۰۱ درصدی زکات در استان مرکزی

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان مرکزی گفت: در ده ماهه نخست امسال کشاورزان و زکات پردازان استان مرکزی ۵ میلیارد و ۹۵۷ میلیون تومان به کمیته امداد پرداخت کردند که به نسبت سال گذشته رشد ۲۰۱ درصدی داشته است.
کد خبر: ۸۹۹۱۲۸۰
|
۳۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۰:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ رمضانعلی جلالی معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد با بیان اینکه زکات کلید دریافت رحمت الهی و روزی است، گفت: کمیته امداد استان مرکزی با دریافت زکات بخشی از مشکلات و نیازهای فقرا و نیازمندان را برطرف کرده است.

وی افزود: در ده‌ماهه نخست امسال کشاورزان و زکات پردازان استان مرکزی ۵ میلیارد و ۹۵۷ میلیون تومان به کمیته امداد پرداخت کردند که به نسبت سال گذشته رشد ۲۰۱ درصدی داشته است.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان مرکزی با بیان اینکه با پرداخت به‌موقع زکات جامعه اسلامی از برکات مادی، معنوی و اقتصادی آن سود می‌برد، تصریح کرد: ترویج، تقویت و توسعه فرهنگ پرداخت زکات به‌عنوان یک واجب الهی در قرآن مجید همراه با اقامه نماز مطرح‌شده و کمیته امداد نیازمند مشارکت تمامی اقشار جامعه در جهت نهادینه کردن این واجب الهی است.

جلالی گفت: مردم استان مرکزی در ده‌ماهه امسال شش میلیاردو ۳۲۶ میلیون و  ۷۰۰هزار تومان به نیازمندان در قالب صدقات پرداخت کردند که به نسبت مدت مشابه سال گذشته رشد ۷ ‌درصدی داشته است.

وی پرداخت صدقه به روش الکترونیکی را بهترین روش پرداخت صدقه عنوان و خاطرنشان کرد: کاهش هزینه‌های جمع‌آوری، سرعت در انتقال وجوه، پیشگیری از سرقت صندوق توسط سارقان از مزیت‌های پرداخت صدقه با روش الکترونیکی است و مشترکین می‌توانند از طریق تلفن همراه و اپلیکیشن آپ صدقات خود را برای کمک به نیازمندان واریز کنند.

 انتهای پیام/

ارسال نظرات