خبرهای داغ:
استاد حوزه، شهدای مدافع حرم را نماد هویت اصیل شیعه بیان کرد و گفت: دست‌هایی در حال تلاش هستند تا کسی نامی از شهدای مدافع حرم حتی در منبرها به میان نیاورد.
کد خبر: ۸۹۹۱۲۹۹
|
۳۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۳:۴۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از اصفهان؛ حجت‌الاسلام‌والمسلمین مهدی گرجی عصر امروز در مراسم تشییع پیکر پاک و مطهر شهدای تفحص شده دوران دفاع مقدس و مدافع حرم در اصفهان اظهار کرد: افتخار نصیب همه ما شد تا بتوانیم در مراسم تشییع پیکر مطهر این شهدا حضور پیدا کنیم.

استاد حوزه با بیان اینکه شما دعوت‌شده شهدا برای حضور در این مراسم هستید، گفت: مراسم شهدا بابرکت هستند؛ شهادت فخر اولیا و آرزوی بزرگ انبیا، اولیا و ائمه معصومین (ع) بوده است.

وی تأکید کرد: همه بزرگان در بهترین ساعات عبادات خود آرزوی شهادت می‌کردند؛ خروجی مجالس مذهبی ما در فاطمیه، محرم، صفر و اربعین باید عشق به شهادت باشد.

حجت‌الاسلام گرجی با بیان اینکه امام راحل فرمودند: ملتی که شهادت داشته باشد اسارت ندارد، تصریح کرد: فرهنگ ایثار و شهادت را در مجالس دینی احیا کنید.

استاد حوزه با اشاره به لزوم توجه به اخلاق شهدا، گفت: شهدا فوق‌العاده خالص، بی‌ریا و کار بی اسم‌ورسم انجام می‌دادند.

وی تعبد و توجه به عبادات را به‌عنوان توصیه دیگر بیان و اظهار کرد: میدان‌های عملیات در دوران دفاع مقدس معطر به نماز شب و مناجات رزمندگان و شهدای ما بوده است.

حجت‌الاسلام گرجی با بیان اینکه شهدا همواره به پشتیبانی از ولایت‌فقیه تأکید داشتند، خاطرنشان کرد: در حوادث اخیر دشمن به خط اول و مقدم جبهه ما حمله کرد نباید گذاشته شود حرمت ولایت شکسته شود.

استاد حوزه تأکید کرد: آنچه انقلاب ما را پیروز کرد وحدت کلمه ما بود، اختلاف سم مهلکی برای ما است، نگذارید دشمن راه نفوذی به کشور و اندیشه ما پیدا کند.

وی با بیان اینکه آرمان‌های شهدا را ادامه دهید، خطاب به جوانان گفت: در همه امور خود مراقب حق الناس و حقوق بیت المال باشید.

حجت‌الاسلام گرجی شهدای مدافع حرم را نماد هویت اصیل ما بیان کرد، گفت: دست‌هایی در حال تلاش هستند تا کسی نامی از شهدای مدافع حرم حتی در منبر‌ها به میان نیاورد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها