سید ساجد یعقوبی
با استقبال پرشور و گسترده مردم ولایی و شهیدپرور اردبیل پیکر مطهر شهید قادر عباسی در اردبیل تشییع و تدفین شد.
کد خبر: ۸۹۹۱۳۳۵
|
۳۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۱

پیکر مطهر شهید

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، با استقبال پرشور و گسترده مردم ولایی و شهیدپرور اردبیل، خانواده معظم شهدا و ایثارگران و جمعی از مسئولان پیکر مطهر شهید قادر عباسی در اردبیل تشییع و در گلزار شهدای قاسمیه تدفین شد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل در این آئین اظهار کرد: همزمان با ایام فاطمیه و در آستانه سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) اردبیل عطر و بوی شهادت به خود گرفته و حضور سه شهید والامقام حال و هوای خاصی به استان داده است.

یاسر شاهی از انتقال شهید والامقام گمنام عملیات خیبر که در جزینه مجنون به فیض شهادت نائل آمدن به خلخال برای تشییع و خاکساری در این شهرستان خبر داد و گفت: پیکر مطهر شهید علی‌حیدر هاشمی که این شهید والامقام اعزامی ارتش از پارس‌آباد بوده به شهرستان پارس‌آباد منتقل شده و در آنجا تشییع و به خاک سپرده می‌شود.

وی بیان کرد: شهید قادر عباسی اعزامی اردبیل دیگر شهید والامقام که پیکر مطهر این شهید نیز امروز وارد اردبیل شد امروز بر روی دستان مردم شهیدپرورش اردبیل تا گلزار شهدای قاسمیه تشییع و در آنها به خاک سپده شد.

وی از برگزاری شام غریبان این شهید والامقام امشب در مسجد غریبان خبر داد و افزود: مراسم عزاداری این شهید والامقام نیز فردا نیز از ساعت 2 تا 4 بعد از ظهر در مسجد خیرال برگزار می‌شود.

ارسال نظرات