استاد حوزه و دانشگاه؛

باید شهدا را معیار و الگویی برای زندگی خویش قرار دهیم

استاد حوزه و دانشگاه در مراسم وداع با شهید "قدرت الله طحانیان" گفت: شهدا بهترین الگو سرمشق وشاخص هستند وما باید آنان را معیار زندگی خویش قرار دهیم.
کد خبر: ۸۹۹۱۳۷۱
|
۰۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از سمنان، حجت الاسلام موسوی دامغانی در مراسم وداع با شهید قدرت الله طحانیان که پس از ۳۵ سال به زادگاه خود برگشت ضمن تسلیت به مناسبت شهادت حضرت فاطمه زهرا(س)بیان کرد: در سالگرد شهادت حضرت صدیقه ی کبری مفتخر هستم که در محضر شهید عزیزی هستم که سالیان سال در مسیر ریاضت نفس طی طریق کرده است و این سعادت را پیدا کرده است که مهمان محفل فاطمی باشد.

این استاد حوزه و علمیه دانشگاه ادامه داد: خانواده این شهید والامقام سالیان سال درد فراغ را تحمل کردند و حضور شما در این محفل نورانی و در این شب بزرگ بی حکمت نیست؛ ان شاء الله که این شهدا در روز قیامت ما را مورد شفاعت خود قرار دهند.

وی خاطرنشان کرد: در مراسم فرزند رسول خدا و در محضر عزیزی کع تمام وجودش را فدای راه پیامبر و اهل بیت او کرده است صحبت از عظمت حضرت فاطمه زهرا(س) بیهوده است؛ شهدا فارغ از تمام حرف هادو چشم داشت ها پا در مسیر هیچ شدن گذاشتند؛ ما نیز اگر در این مسیر پا گذاشتیم باید همانند این شهدا ایفای نقش کنیم؛ اگر توانستیم راه و رسم شهدا را ادامه دهیم میتوان مطمئن باشیم که از رسول خدا و فاطمه زهرا(س) درس گرفته ایم.

موسوی دامغانی تصریح کرد: همه ی ما در حال ایفای نقش در یک نمایش بزرگ هستیم؛ امیدوارم که بتوانیم راه این شهدا را ادامه دهیم و همانند آن ها خلوص نیت داشته باشیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار