مشاور عالی فرماندهی سپاه قدس:

شهدای والامقام زمینه ساز رشد و بالندگی کشور شدند

مشاور عالی فرماندهی سپاه قدس با اشاره به رشادت های رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس و مبارزه با جبهه تکفیر گفت: شهدای والامقام زمینه ساز رشد و بالندگی ایران اسلامی شدند.
کد خبر: ۸۹۹۱۳۸۳
|
۰۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، سردار سرتیپ دوم پاسدار موسوی شامگاه دوشنبه در مراسم وداع با دو شهید گمنام تازه تفحص شده و یادواره شهدای شهرستان فردیس که در مصلی امام خمینی این شهرستان برگزار شد، افزود: اگر رزمندگان اسلام جان خود را برای دفاع از کشور نمی دادند، وضعیت کشور قطعا بدتر از سوریه و عراق بود.

شهدای والامقام زمینه ساز رشد و بالندگی کشور شدند


وی در ادامه با بیان اینکه عراق هنگام جنگ با ایران قوی ترین ارتش خاورمیانه را داشت، تاکید کرد‌: اعتقاد به فرهنگ‌ مبارزه و دفاع از کشور خود در ملت ایران بود که باعث عقب نشینی دشمن در هشت سال دفاع مقدس شد.


وی با بیان اینکه رهنمود های رهبر معظم انقلاب اسلامی قوی ترین سیستم دفاعی را ایجاد می کند، عنوان کرد: امروز فرهنگ دفاع از حق خود نه تنها در خاورمیانه بلکه در تمام دنیا نهادینه شده است.


سردار موسوی با اشاره به اینکه انقلاب به دنیا صادر شده است، اظهار کرد: اینکه کشور های مختلف جهان از ملت ایران برای مقابله با نظام سلطه الگو برداری کردند و در مقابل این نظام ایستادگی می کنند، نشان از صادر شدن این انقلاب دارد.


وی با بیان اینکه مردم یمن در ساخت موشک و سلاح های دفاعی خود کفا شده اند، تصریح کرد: نظام سلطه ادعا دارد که حتی یک مورچه را رهگیری می کند و از همه چیز خبر دارد اما می گوید جمهوری اسلامی به یمن کمک می کند.


وی با اشاره به اینکه امروز هیچ منطقه ای در عراق تحت کنترل داعش نیست، خاطرنشان کرد: داعش می خواست از عراق تا شام را تحت کنترل خود قراردهد اما این فرهنگ دفاع بود که موجب شد نظام سلطه شکست بخورد.


مشاور فرمانده سپاه قدس با بیان اینکه دشمنان، داعش را به گونه ای حمایت می کردند که می خواست به مکه و مدینه نیز جسارت کند، گفت: حالا داعشی که توسط دشمنان و استعمارگران ساخته و تقویت شد، از بین رفته است.


وی با بیان اینکه خط مقاومت بیدار است، تاکید کرد: این مهم نشان از آن است که نظام سلطه برای تحت سلطه درآوردن کشور های مختلف باید هزینه ای بسیار بیشتر از پیش متحمل شود چراکه خط مقاومت و دفاع از حق خود در جهان بیدار است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها